کد خبر : 253712
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۲۰
-

امیدواری متکی از رسیدن اصولگرایان به وحدت حداکثری

امیدواری متکی از رسیدن اصولگرایان به وحدت حداکثری

به گزارش قائم آنلاین، منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت در دومین همایش از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی کمیته‌های اصناف و اقشار شورای وحدت با یادآوری وضعیت حکمرانی در پیش از انقلاب اسلامی به اهمیت موضوع استقلال و تاثیر انتخاب مردم بر سرنوشت کشور گفت: جامعه فرهنگیان یکی از مخزن‌های عظیم کشور است که در مقاطع مختلف

به گزارش قائم آنلاین، منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت در دومین همایش از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی کمیته‌های اصناف و اقشار شورای وحدت با یادآوری وضعیت حکمرانی در پیش از انقلاب اسلامی به اهمیت موضوع استقلال و تاثیر انتخاب مردم بر سرنوشت کشور گفت: جامعه فرهنگیان یکی از مخزن‌های عظیم کشور است که در مقاطع مختلف به یاری انقلاب شتافته است.

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته هرگاه کشور نیاز به میدان‌داری و حضور آگاهانه داشت، فرهنگیان با حضور خود حماسه‌ای مهم رقم زدند.

سخنگوی شورای وحدت گفت: ۸ سال پیش دولتی با رای مردم انتخاب شده و حال در پایان دولت می‌توانیم به قضاوت بنشینیم و عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: بزرگترین اشکال این دولت جهت‌گیری اشتباه در اتکا به خارج و تواقق با کدخدا بود که این نوع نگاه اگرچه حسن نیت هم داشت ولی به بیراهه رفت و متاسفانه به توصیه حکیمانه رهبر انقلاب بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بی‌توجهی نشد و نتیجه‌اش این وضعیتی شد که می‌بینیم.

متکی در ادامه به سازوکار تشکیل شورای وحدت پرداخت و بر اهتمام این شورا به وحدت برای تعیین مصداق مناسب در انتخابات تاکید و بر انجام مذاکرات با شورای ائتلاف اشاره کرد.

وی گفت: امروز در قوه قضائیه شاهد اتفاقات مبارکی هستیم که باعث دلگرمی مردم به نظام و مسئولین شده است و پس از انتخابات سال ۹۶ نگاه‌ها به جناب حجت الاسلام رئیسی بیشتر شده است. بحمدالله در مجلس شورای اسلامی هم نگاه انقلابی خوبی حاکم شده و این نگاه نیز باید در ضلع دیگر این مثلث در کنار قوه قضائیه و مقننه، در قوه مجریه نیز ایجاد شود.

وی در پایان ضمن امیدواری به ایجاد وحدت فراگیر برای تعیین نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری از حضور فرهنگیان در این نشست تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور پرشور فرهنگیان در این نشست با یادآوری مجاهدت‌ها و تلاش‌های فرهنگیان در مقاطع مهم تاریخ کشور بر اهمیت نقش معلمان در بیدارگری جامعه تاکید کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی در تلاش است تا مطالبات معلمان را محقق نماید و در ایام بررسی بودجه کشور نیز به دنبال افزایش بودجه وزارت آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف و رایزنی با دولت برای اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی معلمان است.

وی در پایان با مهم دانستن مقطع حساس فعلی بر اهمیت وحدت در انتخابات پیش‌رو تاکید و اظهار امیدواری کرد با حضور ابراهیم رئیسی اتحاد مناسبی در اردوگاه نیروهای انقلاب شکل گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + دو =