کد خبر : 253672
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
-

پخش زنده سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

پخش زنده سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

به گزارش قائم آنلاین، عماد پیران عقل، مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط رادیو قرآن با مهدی قره شیخ لو رئیس مرکزامور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، این شبکه آمادگی خود را برای پوشش خبری و همچنین پخش زنده سی و هفتمین دوره

به گزارش قائم آنلاین، عماد پیران عقل، مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط رادیو قرآن با مهدی قره شیخ لو رئیس مرکزامور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، این شبکه آمادگی خود را برای پوشش خبری و همچنین پخش زنده سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در شرایط خاص کشور اعلام کرد.

وی افزود: همزمان با سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، رادیو قرآن رقابت‌های بخش آقایان که از روز شنبه ۱۶ اسفندماه در تهران آغاز خواهد شد را به صورت زنده و مستقیم تا روز سه شنبه ۱۹ اسفند به روی آنتن می‌برد. همچنین مراسم اختتامیه مسابقات را که روز چهارشنبه ۲۰ اسفند برگزار می‌شود، بصورت زنده از این شبکه رادیویی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

پیران عقل ادامه داد: رقابت‌های متسابقان سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تا روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه، از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر، در بخش عصر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ و بعد از مغرب نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه رقابت‌ها و تلاش متسابقین تحلیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + هفت =