کد خبر : 253487
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
-

روح الامینی: کسری پرداختی در حقوق و مزایای پرسنل دستگاه سلامت ۲۰ هزار میلیارد تومان است

روح الامینی: کسری پرداختی در حقوق و مزایای پرسنل دستگاه سلامت ۲۰ هزار میلیارد تومان است

به گزارش قائم آنلاین، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس گفت: با توجه به کم کردن ۱۰ هزار میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت، کسری پرداختی فقط در حقوق و مزایای پرسنل دستگاه سلامت نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان است. وی

به گزارش قائم آنلاین، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس گفت: با توجه به کم کردن ۱۰ هزار میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت، کسری پرداختی فقط در حقوق و مزایای پرسنل دستگاه سلامت نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: افرادی که امروز فرمودند و تعهد و تاکید بر چرخش چرخ زندگی و سانتریفیوژها دارند، توجه کنند که چرخ نظام سلامتی نیز بچرخد، با توجه به دستور مقام معظم رهبری درخصوص اجرای تعرفه های پرستاری، متاسفانه کمیسیون تلفیق و دولت منابعی در این زمینه پیش بینی نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: همچنین با توجه به استخدام ۵۳ هزار نفر در رسته های بهداشتی، درمانی و پرستاری در بودجه سال آینده، چه منابعی پیش بینی شده است؟باید به یاد داشته باشیم که که کرونا تمام نشده و بیش از ۳۰۰ نفر از عزیزان کادر درمان در راه مبارزه با کرونا شهید شدند، لازم است در زمینه مسافرت ها در تعطیلات پیش رو، علاج قبل از وقوع در نظر گرفته شود و مردم را به لحاظ روحی و روانی معطل نکنیم و با وسواس ،پیشگیری لازم انجام شود.

روح الامینی گفت: درخواست داریم شرکت های مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی که واگذار شدند تعهدات و تکالیف قانونی خود را درخصوص ایثارگران عملی کنند.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین لازم است سراب ۱+۵ و فرجام نافرجام برجام را کنار بگذاریم و به واقعیت همکاری با ۲۵ کشور همسایه توجه کنیم و با نگاه به ۱+۲۵ با همت جوانان و بخش خصوصی رونق بازارهای مرزی را مورد توجه قرار دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 12 =