کد خبر : 253525
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
-

دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد منصوب شد

دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد منصوب شد

به گزارش قائم آنلاین، در حکم انتصاب حمیدرضا مومنی ازندریانی آمده است: نظر به تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (۲۳) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه

به گزارش قائم آنلاین، در حکم انتصاب حمیدرضا مومنی ازندریانی آمده است:

نظر به تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (۲۳) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می‌شوید.

با توجه به نقش کلیدی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشور، اجرای برنامه‌های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال، امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری مدیران مناطق آزاد و کارشناسان و صاحبنظران این حوزه در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شورای یاد شده موفق و مؤید باشید. توفیق و سربلندی شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

حمیدرضا مؤمنی ازندریانی پیش از این مشاغل مختلف مدیریتی از جمله معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استانداری خراسان، مشاورت استانداران همدان و خراسان رضوی، مدیر کلی امور اقتصادی استانداری های وزارت کشور، مدیر عاملی شرکت کویر تایر و ریاست هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد قشم را عهده دار بوده است.

طبق این گزارش،  مرتضی بانک با ارسال نامه‌ای به رییس‌جمهور، از سمتش در دبیری شورای عالی مناطق آزاد و معاونت ریاست جمهوری استعفا داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =