کد خبر : 253260
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
-

کارآفرین مازندرانی برتر ملی شد

کارآفرین مازندرانی برتر ملی شد

به گزارش قائم آنلاین، کامران اصغری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ملی که با حضور معاون اول رئیس جمهوری،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: سیزدهمین جشنواره

به گزارش قائم آنلاین، کامران اصغری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ملی که با حضور معاون اول رئیس جمهوری،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین کارآفرینان و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۷ کارآفرین برتر استانی و یک کارآفرین ملی داشتیم، افزود: در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی از احمد حسین‌زاده از شرکت نرم افزاری ترزرایان‌افزار مازندران به عنوان کارآفرینان برتر ملی تجلیل و قدرانی شد.

اصغری گفت: ۱۶ مرکز مشاوره کارآفرینی، سه مرکز شتاب‌دهی و فضای کاری مشترک، پنج کافه کارآفرینی در استان و دو باشگاه کارآفرینان نوجوان در تنکابن و قائم شهر فعال هستند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف آن، انجام فعالیتهای بنیادی در خصوص توسعه و ترویج کارآفرینی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: هرساله این وزارتخانه با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین کارآفرینان و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه به ویژه جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می کند.

اصغری با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره می‌تواند زمینه‌های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم کند، گفت: این جشنواره، میعادگاهی برای گردهم آوردن کارآفرینان است که تجارب موفق خود را با جامعه درمیان بگذارند و مشعل و چراغ راهی برای نسل جوان ونوپا باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =