کد خبر : 253250
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
-

مراسم تجلیل از فرماندهان، مسئولان و فرزندان ممتاز کارکنان ستاد ارتش با حضور امیر سیاری

مراسم تجلیل از فرماندهان، مسئولان و فرزندان ممتاز کارکنان ستاد ارتش با حضور امیر سیاری

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی ارتش، در این مراسم امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش با تقدیر از تلاش های صورت گرفته و عملکرد شایسته آحاد فرماندهان و کارکنان این ستاد که در راستای تدابیر و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه های چابک‌سازی، کارآمدی و پاسخگویی به رده

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی ارتش، در این مراسم امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش با تقدیر از تلاش های صورت گرفته و عملکرد شایسته آحاد فرماندهان و کارکنان این ستاد که در راستای تدابیر و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه های چابک‌سازی، کارآمدی و پاسخگویی به رده های بالا و پایین، رعایت اولویت ها و افزایش هم افزایی با سایر ستادها و نیروها حرکت های اثربخشی انجام داده اند، گفت: ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سوابق درخشان و جایگاه ویژه ای است و باید الگو و نمونه ای برای سایر ستادها و رده های آجا باشد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نیروی انسانی کارآمد گفت: فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) همواره بر تربیت نیروی انسانی کارآمد تاکید دارند.
دریادار سیاری اثربخش ترین و موفق ترین شخصی که در موفقیت کارکنان و فرزندان نقش دارد را همسران آنها خواند و افزود: اگر امروز شما و فرزندانتان به این جایگاه رسیده اید و در بین جامعه بزرگ ارتش و کشور ممتاز شده اید همه مرهون آرامش و مدیریتی قوی است که توسط همسرانتان در منزل برای شما فراهم نموده تا با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه فکری به امورات کاری پرداخته و موفق شوید.
وی افزود: رشد و پیشرفت فرزندان کارکنان ارتش در هر سطح و مقطعی موجب بالندگی و خرسندی جامعه می شود و امیدوارم شاهد پیشرفت چشمگیر این آینده سازان کشور باشیم.
در این مراسم امیرسرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، فرماندهان و معاونین ستاد آجا و یگان های تابعه حضور داشتند.
گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از فرماندهان، مسئولان، مدیران و کارکنان ممتاز ستاد ارتش تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =