کد خبر : 253223
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
-

واشنگتن: با هر اقدام اسرائیل که راهکار “دو کشوری” را دشوارتر کند، مخالفیم

واشنگتن: با هر اقدام اسرائیل که راهکار “دو کشوری” را دشوارتر کند، مخالفیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد واشنگتن با هرگونه اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی که راهکار “دوکشوری” را پیچیده تر کند مخالف است. هفته گذشته ، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده ، در تماسی با گابی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد واشنگتن با هرگونه اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی که راهکار “دوکشوری” را پیچیده تر کند مخالف است.

هفته گذشته ، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده ، در تماسی با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تأیید کرد که “واشنگتن معتقد است راه حل دو کشوری بهترین راه برای حل منازعات فلسطین و اسرائیل است.”

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد در این تماس، بلینکن تاکید کرده دولت جو بایدن معتقد است که راه حل دو کشوری “بهترین” راه برای “تضمین آینده اسرائیل به عنوان یک کشور یهود” است که در کنار کشور دموکراتیک فلسطین در صلح زندگی کند.

دولت بایدن می گوید بر این باور است که پرهیز از اقدامات یک جانبه همچون الحاق اراضی ، شهرک سازی ، تخریب خانه ها و تحریک به خشونت که منجر به تشدید تنش و تضعیف تلاش ها برای فعال سازی مذاکرات در مورد راه حل دو کشوری می شود ، مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 10 =