کد خبر : 253248
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
-

جنجال دوباره در سری آ به خاطر کووید ۱۹

جنجال دوباره در سری آ به خاطر کووید ۱۹

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، سری آ دوباره ماجرای مشابه دیدار یوونتوس و ناپولی در اکتبر را تجربه خواهد کرد. لاتزیو و تورینو امشب (سه‌شنبه) در هفته بیست و پنجم قرار بود به مصاف هم بروند اما در واقع هنوز ۱۰ نفر از تیم مهمان (تورینو) به کووید ۱۹ مبتلا هستند و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، سری آ دوباره ماجرای مشابه دیدار یوونتوس و ناپولی در اکتبر را تجربه خواهد کرد. لاتزیو و تورینو امشب (سه‌شنبه) در هفته بیست و پنجم قرار بود به مصاف هم بروند اما در واقع هنوز ۱۰ نفر از تیم مهمان (تورینو) به کووید ۱۹ مبتلا هستند و نمی توانند مانند دیدار برابر ساسولو در زمین حاضر شوند. مسئولان سلامت شهر تورین برای تیم تورینو تا نیمه شب سه شنبه قرنطینه اجباری قرار دادند اما سری آ تعویق این دیدار را مناسب ندانست و امروز اعلام کرد که باید دیدار دو تیم برگزار شود اما تورینو به رم سفر نکرده است.

لاتزیو مانند یوونتوس در ورزشگاه المپیک حاضر خواهد شد در حالی که می داند دیداری برگزار نمی شود. از لحاظ تئوری، تورینو با شکست ۳ بر صفر جریمه می شود اما اتفاقی که برای ناپولی رخ داد ممکن است برای این تیم هم رخ دهد. ناپولی در ماه اکتبر توسط فدراسیون ۳ بر صفر شکست خورده اعلام شد اما کمیته المپیک ایتالیا این جریمه را لغو و اعلام کرد که دو تیم یوونتوس و ناپولی باید برابر هم قرار بگیرند. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد این ماجرا برای تورینو تکرار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + هشت =