کد خبر : 253095
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
-

پاشینیان خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد

پاشینیان خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان امروز در جمع حامیانش در میدان مرکزی ایروان گفت، باید روی قانون اساسی جدید کشور از طریق یک همه‌پرسی مردمی کار کنیم. احتمال می‌دهم امکان انتقال از سیستم پارلمانی به ریاست‌جمهوری وجود داشته باشد. پاشینیان تصریح کرد: یکی از فراکسیون‌های مخالف در

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان امروز در جمع حامیانش در میدان مرکزی ایروان گفت، باید روی قانون اساسی جدید کشور از طریق یک همه‌پرسی مردمی کار کنیم. احتمال می‌دهم امکان انتقال از سیستم پارلمانی به ریاست‌جمهوری وجود داشته باشد.

پاشینیان تصریح کرد: یکی از فراکسیون‌های مخالف در پارلمان یعنی فراکسیون “ارمنستان روشن” زمانی که این پیشنهاد را یکشنبه مطرح کردم عملا آن را تایید کرد و تنها باید موضع فراکسیون “ارمنستان شکوفا” هم مشخص شود.

او اضافه کرد: در صورت موافقت مخالفان امکان برگزاری انتخابات ظرف سال جاری وجود دارد.

نخست‌وزیر ارمنستان با فشارهای فزاینده‌ای از زمان امضای توافقنامه آتش‌بس در اقلیم قره‌باغ با جمهوری آذربایجان روبه‌رو است و مخالفانش او را به خیانت متهم می‌کنند تا حدی که رئیس ستاد کل ارتش از او خواست استعفا کند؛ درخواستی که پاشینیان آن را کودتا خواند و درصدد برکناری رئیس ارتش برآمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 10 =