کد خبر : 253108
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
-

ترامپ: خواستار استقرار ۱۰ هزار نیروی گارد ملی در اطراف ساختمان کنگره قبل از ۶ ژانویه شدم

ترامپ: خواستار استقرار ۱۰ هزار نیروی گارد ملی در اطراف ساختمان کنگره قبل از ۶ ژانویه شدم

به گزارش قائم آنلاین، دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگوی تلویزیونی که شب گذشته با استیو هیلتون در شبکه فاکس نیوز داشت، گفت: کاخ سفید پیامی را به وزارت دفاع فرستاد و در آن رسما خواستار استقرار ۱۰ هزار نیروی گارد ملی تنها در ششم ژانویه در اطراف ساختمان کنگره شد. رئیس‌جمهوری

به گزارش قائم آنلاین، دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگوی تلویزیونی که شب گذشته با استیو هیلتون در شبکه فاکس نیوز داشت، گفت: کاخ سفید پیامی را به وزارت دفاع فرستاد و در آن رسما خواستار استقرار ۱۰ هزار نیروی گارد ملی تنها در ششم ژانویه در اطراف ساختمان کنگره شد.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا بعد از آن گفت، این پیام به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا منتقل شد اما او با درخواست مخالفت کرد زیرا او و رهبران دیگر کنگره به نظر از استقرار تعداد زیادی از نیروهای مسلح مستقر در ساختمان کنگره خوششان نیامد، مساله‌ای که اشتباه بزرگی بود.

این اظهارات ترامپ تایید صحبت‌های مارک میدوز، رئیس کارکنان دولت سابق آمریکاست که قبلا به فاکس نیوز گفته بود، ترامپ دستور مستقمی برای تجهیز و اعزام ۱۰ هزار نیروی گارد ملی در ششم ژانویه صادر کرد.

ترامپ همچنین گفت، از مشاهده اعتراضات خوشش نمی‌آید اما در عین حال به “معیارهای دوگانه” بین پوشش رسانه‌ای اعتراضات ششم ژانویه که غالبا مسالمت‌آمیز بود و اقدامات شورش و اغتشاش نژادی خشونت‌آمیز که بسیاری از شهرها را به آتش کشیدند و منجر به نابودی در سطح کشور شدند و طی تابستان گذشته ۲۵ آمریکایی را به کام مرگ کشاند،‌ اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + نوزده =