کد خبر : 253015
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
-

از دست دادن سهمیه پارالمپیک توکیو به خاطر کلاس‌بندی پزشکی

از دست دادن سهمیه پارالمپیک توکیو به خاطر کلاس‌بندی پزشکی

به گزارش قائم آنلاین، سجاد نیک پرست در گفت و گو ، اظهار کرد: برای شرکت در مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نزدیک به ۲ سال است که سخت ترین شرایط را تحمل کردم تا در مسابقات دوومیدانی با کسب بالاترین رکورد، برای سومین بار در بازی های

به گزارش قائم آنلاین، سجاد نیک پرست در گفت و گو ، اظهار کرد: برای شرکت در مرحله دوم رکوردگیری دوومیدانی در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نزدیک به ۲ سال است که سخت ترین شرایط را تحمل کردم تا در مسابقات دوومیدانی با کسب بالاترین رکورد، برای سومین بار در بازی های پارالمپیک حضور پیدا کنم اما عدم تایید کلاس بندی پزشکی بین المللی از سوی پزشک فدراسیون نابینایان و کم بینایان سبب شد تا زحمات ۲ سال تمریناتم به راحتی از بین برود.

وی گفت: بعد از ۱۵ سال فعالیت در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان و با داشتن دو عنوان نایب قهرمان پارالمپیک لندن و ریو و عناوین مختلف آسیایی و جهانی، پزشک فدراسیون بدون هیچ دلیلی کلاس بندی پزشکی بین المللی من را تایید نکرد و مانع حضور من در مسابقات رکوردگیری َدوومیدانی شد.

نیک پرست اضافه کرد: برای تامین هزینه های خود جهت شرکت در این مسابقات(که چیزی حدود ۱۲ میلیون تومان در ماه بود) مجبور شدم با فروش زمینی که از پدرم به من ارث رسیده بود و همچنین با دریافت ۲۵ میلیون تومان وام تمریناتم را زیر نظر مربی ام در مشهد پیگیری کنم تا بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشم. اما با سلیقه ای عمل کردن پزشک فدراسیون در تایید کلاس بندی پزشکی دوومیدانی کاران فرصت حضور در مسابقات از من گرفته شد.

وی در پایان گفت: با آمادگی خوبی که در پرتاب نیزه داشتم به دنبال کسب بالاترین رکورد در مسابقات دوومیدانی بودم، اما با رفتار پزشک فدراسیون انگیزه خود را از دست داده ام و دیگر دوست ندارم ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 15 =