کد خبر : 252917
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
-

انتقاد نماینده تهران از نحوه اعمال‌نظر نماینده دولت در خصوص پیشنهادات نمایندگان

انتقاد نماینده تهران از نحوه اعمال‌نظر نماینده دولت در خصوص پیشنهادات نمایندگان

به گزارش قائم آنلاین، مالک شریعتی نیاسر در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه، ۱۰ اسفند) مجلس و طی تذکری در خصوص نحوه اعمال‌نظر نماینده دولت درباره پیشنهادات نمایندگان، بیان کرد: پیشنهادی که خانم الهام آزاد مطرح کردند، در کمیسیون تلفیق دو مرتبه مطرح شد و رأی نیاورد، در حالی‌که نماینده دولت در صحن

به گزارش قائم آنلاین، مالک شریعتی نیاسر در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه، ۱۰ اسفند) مجلس و طی تذکری در خصوص نحوه اعمال‌نظر نماینده دولت درباره پیشنهادات نمایندگان، بیان کرد: پیشنهادی که خانم الهام آزاد مطرح کردند، در کمیسیون تلفیق دو مرتبه مطرح شد و رأی نیاورد، در حالی‌که نماینده دولت در صحن با آن اعلام موافقت کرد، بدون این‌که اشاره کند که این پیشنهاد قبلا در کمیسیون تلفیق رأی آورده یا نیاورده است.

وی در ادامه اظهار کرد: بعضا شاهد هستیم که نظرات نماینده دولت با استاندارد دوگانه مطرح می‌شود. پیشنهادی که ما در مورد بحث سهمیه بنزین خانوار در کمیسیون تلفیق مطرح کردیم ، دوبار مطرح شده بود و رأی نیاورده بود و نماینده دولت گفت که این موضوع سه‌بار مطرح شده و رأی نیاورده است، یعنی دولت استاندارد دوگانه‌ای داشته و باید تذکر داده شود تا اگر موردی را استناد می‌کند و در رأی نمایندگان تاثیر می‌گذارد، باید بر اساس استاندارد واحدی پیش برود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: البته سخنگوی تلفیق کم لطفی کردند و موافقت خود را با پیشنهاد خانم آزاد اعلام کردند، در حالی‌که در تلفیق مطرح شده و رأی نیاورده بود.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر شریعتی نیاسر، بیان کرد: اگر دو را سه فرمودند، قطعاً غرضی در کار نبوده است، من به نوبه خود از شما عذرخواهی می‌کنم، اما در مورد بخش دوم تذکر شما، افراد در اظهارنظر آزادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =