کد خبر : 252914
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
-

انتخابات رژیم صهیونیستی؛ برای اولین بار ۴ مرکز اخذ رای در ۳ کشور عربی افتتاح می‌شود

انتخابات رژیم صهیونیستی؛ برای اولین بار ۴ مرکز اخذ رای در ۳ کشور عربی افتتاح می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه عبری زبان معاریو نوشت، چهار مرکز اخذ رای در کشورهای عربی افتتاح خواهد شد که دو مورد در امارات، یکی در بحرین و چهارمی در مراکش خواهد بود. به نوشته این روزنامه، سه کشور عربی دربرگیرنده ۴۰۰۰ اسرائیلی واجد شرایط رای گیری در انتخابات کنست هستند. این روزنامه افزود: ۱۰۴

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه عبری زبان معاریو نوشت، چهار مرکز اخذ رای در کشورهای عربی افتتاح خواهد شد که دو مورد در امارات، یکی در بحرین و چهارمی در مراکش خواهد بود.

به نوشته این روزنامه، سه کشور عربی دربرگیرنده ۴۰۰۰ اسرائیلی واجد شرایط رای گیری در انتخابات کنست هستند.

این روزنامه افزود: ۱۰۴ مرکز اخذ رای در ۱۰۰ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در خارج باز خواهند شد و روند رای‌گیری پنج‌شنبه در سفارتخانه‌های اسرائیل در نیوزیلند، ویلینگتون آغاز و روز جمعه مراکز اخذی رای در لس آنجلس و سان فرانسیسکو بسته خواهند شد.

کنسولگری اسرائیل در نیویورک سه مرکز اخذ رای برای ۵۵۰ رای دهنده خواهد گشود که نشان از بیشترین جمعیت اسرائیلی واجد شرایط رای گیری در مقابل جمهوری دومینیکن با تنها چهار رای دهنده دارد.

انتخابات کنست در داخل اراضی اشغالی ۲۳ مارس برای انتخاب ۱۲۰ نماینده آغاز می‌شود. این چهارمین انتخابات پارلمانی در کمتر از دو سال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =