کد خبر : 252427
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت ۱۴ اسفند برگزار می‌شود

چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت ۱۴ اسفند برگزار می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت، ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود. گسترش فناوری‌های نوین، ساحت‌های جدیدی را در زندگی انسان ایجاد کرده که روی زیست جهان انسان اثر گذاشته است. فهم ماهیت این فناوری‌ها و این فضاها و مشخص کردن نسبت

به گزارش قائم آنلاین، چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت، ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

گسترش فناوری‌های نوین، ساحت‌های جدیدی را در زندگی انسان ایجاد کرده که روی زیست جهان انسان اثر گذاشته است. فهم ماهیت این فناوری‌ها و این فضاها و مشخص کردن نسبت دانشگاه و جامعه با این فضاهای مجازی می‌تواند الگوی صحیحی برای برقراری ارتباط دانشگاه و جامعه با این دنیای جدید و این فناوری‌های نوین فراهم کند.

از این روی چهارمین همایش جامعه و تعلیم و تربیت با هدف پوشش به این حوزه قصد دارد تا با برگزاری پانل‌های تخصصی در این حوزه و فراخوان دریافت مقالات اندیشمندان، فرصتی را برای تولید دانشی مفید و کارا در این زمینه را فراهم کند.

اهداف کلی همایش جامعه و تعلیم و تربیت، شامل بررسی آسیب های نظام آموزش در دانشگاه، تحقق نقش دانشگاه در اهداف اجتماعی، بررسی نسبت جامعه، دانشگاه و فرهنگ، بررسی تحولات جهانی موثر بر رسالت‌های دانشگاه در جامعه و تحلیل و بررسی آثار استادان صاحب اندیشه در حوزه‌های ارتباط دانشگاه و جامعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + هفت =