کد خبر : 252583
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
-

صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به نیمه‌نهایی تورنمنت اوکراین

صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به نیمه‌نهایی تورنمنت اوکراین

به گزارش قائم آنلاین، در ادامه رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد و فرنگی تورنمنت اوکراین، علیرضا نجاتی در ۶۰، محمدعلی گرایی و امین کاویانی‌نژاد در ۷۷، رامین طاهری در ۸۷ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی راهی نیمه‌نهایی شدند و دانیال سهرابی در ۶۷ کیلوگرم حذف شد. در کشتی آزاد عرفان الهی

به گزارش قائم آنلاین، در ادامه رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد و فرنگی تورنمنت اوکراین، علیرضا نجاتی در ۶۰، محمدعلی گرایی و امین کاویانی‌نژاد در ۷۷، رامین طاهری در ۸۷ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی راهی نیمه‌نهایی شدند و دانیال سهرابی در ۶۷ کیلوگرم حذف شد.

در کشتی آزاد عرفان الهی در ۷۰ کیلوگرم حذف شد و محمد عالی تبار در ۹۲ کیلوگرم نیز راهی گروه بازنده‌ها شد.

کشتی آزاد:

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی دارنده مدال نقره نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۹ پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ایوان کوسیاک از اوکراین با نتیجه ۱۸ بر ۷ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر اوکراینی در مرحله یک هشتم نهایی، الهی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم محمد عالی تبار در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان از گرجستان شد و باید منتظر حضور این حریف در دی دار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز جهان پس از استراحت در دور اول و در دور دوم مقابل دمیترو تسیمبالیوک دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گئورگ غریبیان قهرمان اروپا از ارمنستان با نتیجه ۵ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نجاتی در این مرحله به مصاف الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان می رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی کشتی گیر جوان کشورمان در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر (ضربه فنی) مقابل اسلاویک گالتسیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، سهرابی از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مارسل استرکوبورگ از هلند را شکست داد. وی در دور بعد مقابل باکوری گوگولی از گرجستان با نتیجه ۹ بر صفر (ضربه فنی) پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله ایسرالمبرت کاریون از اسپانیا را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله به مصاف ولادمیر یاکوولیف از اوکراین می رود.

در همین وزن امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر دمیترو پیشکوف دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل استویان کوباتوف از بلغارستان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کاویانی نژاد در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفراریک نیکوقوسیان از فرانسه را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک از سد روسلان ماحومدوف از از اوکراین گذشت وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایهان یاراشوویچ از بلاروس با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. طاهری در این مرحله به مصاف لاشا گوبادزه قهرمان جهان از گرجستان می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر رومان کیم دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله با زویادی پاتاریدزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 1 =