کد خبر : 252442
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
-

بازگشت دختر جوان دماوندی به آغوش خانواده پس از ۱۰ سال

بازگشت دختر جوان دماوندی به آغوش خانواده پس از ۱۰ سال

به گزارش قائم آنلاین، محمدتقی تقی زاده در گفتگو ، از به نتیجه رسیدن تلاش‌های اداره بهزیستی دماوند برای یافتن خانواده یک دختر جوان پس از ۱۰ سال خبر داد و افزود: این دختر جوان از هفت سالگی به عنوان فرزندان فاقد سرپرست در بهزیستی دماوند نگهداری می‌شد. وی گفت: اکنون و پس از رسیدن

به گزارش قائم آنلاین، محمدتقی تقی زاده در گفتگو ، از به نتیجه رسیدن تلاش‌های اداره بهزیستی دماوند برای یافتن خانواده یک دختر جوان پس از ۱۰ سال خبر داد و افزود: این دختر جوان از هفت سالگی به عنوان فرزندان فاقد سرپرست در بهزیستی دماوند نگهداری می‌شد.

وی گفت: اکنون و پس از رسیدن این دختر به سن ۱۷ سالگی و تنها با داشتن چند نام از عمو و مادر بزرگ خود به اداره بهزیستی اجازه داده شد، تا اطلاعاتی از محل استقرار خانواده وی به دست آورد.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند از یافتن محل سکونت مادر بزرگ این دختر خبر داد و گفت: از طریق مادر بزرگ این دختر توانستیم، به مادر وی برسیم و اداره بهزیستی با کسب اطلاعات از مادر کودک با خانواده مادری تماس گرفته و یک جلسه ملاقات در مرکز با حضور کودک برگزار و ارتباط عاطفی خوبی بین خانواده مادری و کودک برقرار و سرانجام بعد از طی مراحل قانونی با دستور قضائی این دختر به خانواده مادری تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =