کد خبر : 252330
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
-

برد سخت مهرام در مصاف با ذوب‌آهن

برد سخت مهرام در مصاف با ذوب‌آهن

به گزارش قائم آنلاین، امروز (جمعه) ۸ اسفند ۱۳۹۹، در جریان بازی‌های هفته‌ چهاردهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران دو دیدار از گروه ب برگزار شد که در پایان، تیم مهرام تهران موفق شد سیزدهمین برد متوالی خود در لیگ را جشن بگیرد. در جریان نخستین بازی امروز مهرام موفق شد با حساب ۸۰ –

به گزارش قائم آنلاین، امروز (جمعه) ۸ اسفند ۱۳۹۹، در جریان بازی‌های هفته‌ چهاردهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران دو دیدار از گروه ب برگزار شد که در پایان، تیم مهرام تهران موفق شد سیزدهمین برد متوالی خود در لیگ را جشن بگیرد.

در جریان نخستین بازی امروز مهرام موفق شد با حساب ۸۰ – ۸۴ ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد تا با ۱۳ پیروزی، همچنان صدرنشین گروه ب بماند. مهرام کوارترهای اول و سوم را با نتایج ۲۴-۲۶ و ۱۵-۱۶ واگذار کرد و در کوارترهای دوم و چهارم با نتایج ۲۲-۱۸ و ۲۳-۲۰ به پیروزی رسید.

حامد حسین‌زاده پوینت گارد مهرام با کسب ۲۲ امتیاز و ثبت ۴ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۲ را از خود بر جای گذاشت و بهترین بازیکن زمین شد.

اما در دومین بازی امروز شهرداری بندرعباس به مصاف نیروی زمینی تهران رفت که در یک دیدار راحت، با حساب ۸۸ – ۶۶ به برتری دست یافت. شاگردان هنگام‌پور کوارترهای اول و سوم را با نتایج ۶-۳۳ و ۱۵-۱۸ پیروز شدند، اما در کوارترهای دوم و چهارم ۲۱-۱۸ و ۲۴-۱۹ تن به شکست دادند.

در انتهای این دیدار، برایانت دریل با کسب ۳۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس گل و تاثیرگذاری ۳۰ در ترکیب شهرداری بندرعباس، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =