کد خبر : 252157
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
-

واعظی به اصفهان سفر کرد

واعظی به اصفهان سفر کرد

به گزارش قائم آنلاین، محمود واعظی در سفر دو روزه خود به اصفهان علاوه بر افتتاح و بازدید از چند طرح توسعه‌ای و زیرساختی در اصفهان، در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین شورای اداری استان حضور خواهد یافت. رییس دفتر رییس جمهور امروز در نخستین روز سفر خود با نماینده

به گزارش قائم آنلاین، محمود واعظی در سفر دو روزه خود به اصفهان علاوه بر افتتاح و بازدید از چند طرح توسعه‌ای و زیرساختی در اصفهان، در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین شورای اداری استان حضور خواهد یافت.

رییس دفتر رییس جمهور امروز در نخستین روز سفر خود با نماینده ولی فقیه در استان و ‌امام جمعه اصفهان دیدار می کند.

پروژه‌های زیر ساختی ارتباطات سیار و ثابت شرکت مخابرات، پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، شرکت قطورسازان اسپادان، طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران از جمله طرح هایی است که فردا با حضور دکتر واعظی در اصفهان افتتاح می شود.

واعظی در بدو ورود، از استان اصفهان به عنوان یکی از استانهای مهم و تاثیرگذار کشور نام برد و گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدا برای توسعه و پیشرفت استان اصفهان و اجرای پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی در استان اهمیت ویژه‌ای قائل بوده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در سفر استانی رئیس جمهور به استان اصفهان ۳۰ پروژه مهم و زیربنایی برای استان طراحی و تعریف شده است، گفت: با اعتبارات تخصیص یافته، پروژه‌های استان بالای ۷۰درصد پیشرفت داشته و اخیراً نیز ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پنج پروژه مهم استان اختصاص یافته است.

دکتر واعظی با بیان اینکه در این دولت اتفاقات خوبی برای توسعه استان افتاده است، گفت: در سفر به استان با برگزاری جلساتی با مسوولین سیاسی و اقتصادی استان اصفهان و همچنین بخش خصوصی، روند اجرای پروژه‌ها و تکمیل طرح‌ها را بررسی خواهیم کرد و تعدادی از این پروژه‌ها فردا افتتاح می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =