کد خبر : 252008
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
-

کامبکی که کامل نشد

کامبکی که کامل نشد

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در اولین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی بین این دو تیم از ساعت ۱۴ در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد. ست اول این دیدار بسیار جذاب پیگیری شد. شاگردان بهروز عطایی در ست اول این دیدار

به گزارش قائم آنلاین، دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در اولین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی بین این دو تیم از ساعت ۱۴ در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد.

ست اول این دیدار بسیار جذاب پیگیری شد. شاگردان بهروز عطایی در ست اول این دیدار در یک بازی بسیار نزدیک موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ مقابل شهداب به پیروزی برسند.

ست دوم درحالی آغاز شد که شهدابی ها برای پیروزی به میدان آمده بودند. در امتیازهای اولیه شهداب عملکرد خوبی داشت و جلوتر از حریف بود اما تیم هراز آمل موفق شد اختلاف امتیاز را جبران کند و از حریف پیش بیفتد. در این ست هراز عملکرد خوبی داشت و موفق شد اختلاف امتیاز های خود را با حریف زیاد کند. در آخر این ست یاران عطایی موفق شدند با نتیجه ۲۵  بر ۱۸ مقابل شاگردان عمده غیاثی به پیروزی برسند.

شهدابی‌ها با توجه به اینکه از حریف دو ست عقب بودند، در حالی ست سوم را آغاز کردند که تنها به پیروزی فکر می‌کردند چرا که در صورت باخت در این ست، این بازی به نفع حریف به پایان می‌رسید.

شهدابی‌ها رقابت را بسیار خوب آغاز کردند و حتی در برخی از زمان‌های بازی موفق شدند از حریف خود ۱۰ امتیاز پیش بیفتند. شهداب با بازی بدون نقص موفق شد در ست سوم این دیدار با نتیجه قاطع ۲۵  به ۱۴ پیروزی برسد.

در ست چهارم شهداب یزد عملکرد خوبی داشت و تا اواسط بازی از هراز پیش بود اما یاران عطایی موفق شدند با کامبک بسیار زیبا بازی را به نفع خود برگردانند تا این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع هراز به پایان برسد.

شهداب در صورت پیروزی در ست چهارم می‌توانست بازگشت خوبی به این مسابقه داشته باشد اما یاران عمده غیاثی نتیجه را به حریف واگذار کردند.

با این نتیجه هراز آمل در اولین بازی خود شهداب یزد را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد و باید دید یاران عمده غیاثی برای بازی دوم چه نقشه‌ای خواهند داشت.

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال مردان ایران در مهم‌ترین بازی‌ها دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل رو به روی یکدیگر قرار گرفتند که شهداب موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل هراز آمل به پیروزی برسد. بازی این دوتیم در هفته بیست و هفتم با حاشیه‌هایی بین دو نیمکت همراه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − سه =