کد خبر : 252035
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
-

کاتالوگ شما درباره شما چه می گوید؟

کاتالوگ شما درباره شما چه می گوید؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام چاپ آرمانی، آنچه شما در چاپ کاتالوگ دیجیتال برای مشتری انجام می دهید مهم نیست، بلکه واقعاً همان چیزی است که کاتالوگ درباره شما می گوید. به دست آوردن محتوای مناسب با طراحی بروشور و کاتالوگ مناسب، به این معنی است که شما شانس بیشتری برای جذب افراد دارید و در

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام چاپ آرمانی، آنچه شما در چاپ کاتالوگ دیجیتال برای مشتری انجام می دهید مهم نیست، بلکه واقعاً همان چیزی است که کاتالوگ درباره شما می گوید.

به دست آوردن محتوای مناسب با طراحی بروشور و کاتالوگ مناسب، به این معنی است که شما شانس بیشتری برای جذب افراد دارید و در عوض، این باید به فروش در چاپ دیجیتال تبدیل شود.

محتوای بروشور:

مهمترین نکته در مورد هر محتوایی ایجاد تعامل است. برای این کار باید از جملات خسته کننده، توضیحات بیش از حد دقیق و بخشهای عظیم متن کسل کننده اجتناب کنید.

قلب خود را در ارائه خدمات خود قرار دهید، بیش از حد عادی نباشید (مگر اینکه با دستورالعمل های تجاری شما متناسب باشد) و اگر نام تجاری شما یک سازمان کاملا جدی است، این بدان معنا نیست که شما باید از محتوای سنگین و پیچیده استفاده کنید.

به عنوان مثال: شما یک شرکت الکترونیکی هستید و می خواهید کمی به مشتریان خود اطلاع دهید. هنگام معرفی خود، این بدان معنا نیست که شما باید تمام تاریخچه تجارت خود را با جزئیات بیان کنید، این به معنای ارائه مهمترین و مهمترین اطلاعات شماست.

یک مثال بد این: ما در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک شرکت چاپی توسط تیم بنیانگذار خود شکل گرفتیم. برادران ویلسون. در سال ۲۰۰۱ ما با شرکت XYZ ادغام شدیم و شروع به ارائه خدمات چاپ عکس کردیم.

در سال ۲۰۰۳ ، ما به تدریج بزرگتر شدیم و به دوربین های خرده فروشی منتقل شدیم و در سال ۲۰۰۶ تصمیم گرفتیم که به سمت الکترونیک حرکت کنیم. از سال ۲۰۰۶ ما تمام الکترونیک را بصورت تمام وقت خرده فروشی کرده ایم و در همه موارد الکتریکی بسیار آگاه هستیم.

یک مثال خوب در این مورد : ما بیش از ۱۵ سال پیش سفر خود را به سمت تجارت الکترونیک آغاز کردیم و از آنجایی که به طور مداوم در حال رشد و گسترش هستیم. اولین فعالیت تجاری ما چاپ کاتالوگ بود که آن را دوست داشتیم و علاقه خاصی به چاپ عکس داشتیم.

اشتیاق ما برای عکاسی ما را به سمت دوربین های خرده فروشی سوق می دهد و پس از آن، ناگهان ما مجذوب همه چیز الکترونیکی شدیم و امروز اینجا هستیم، و تعداد زیادی از محصولات الکترونیکی را به جهانیان ارائه می دهیم. بروشور شما یک بوم سفید است و کلمات شما قلم موی شماست، بنابراین با نوشتن زنده، آموزنده و خوب بروشور خود را زنده کنید.

یاد آوردن:

مانند تمام نوشته های خوب، شما باید یک مقدمه، وسط و پایان داشته باشید. فضای سفید حیاتی است، نوشتن محتوای عالی و ایجاد مشکل برای خواننده شما منطقی نیست – آنها به راحتی تسلیم می شوند. آنها می گویند “محتوا پادشاه است” و این درست است، اما فراموش نکنید که گرامر Queen است.

اثبات خواندن یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است. به چاپ بروشور فکر می کنید؟ کیفیت ضروری است. امروز در مورد چاپ بروشور خود با تیم متخصص ما صحبت کنید و تمام اطلاعات لازم را بدست آورید. همچنین می توانید با ارتباط با ما در فیس بوک، توییتر و + Google با تمام نکات برتر ما در زمینه طراحی و چاپ به روز باشید.

۵ مرحله برای ایجاد یک بروشور که مشتریان شما می خواهند بخوانند

ایجاد یک بروشور کار آسانی است و هرگز نباید به عنوان یکی تلقی می شود. از طراحی تا چاپ، هیچ تصمیمی نباید ساده گرفته شود. این به این دلیل است که بروشورها باید جالب، جذاب و آموزنده باشند، که بسیار راحت تر از آنچه که هست به نظر می رسد.

در پست امروز وبلاگ، ما به ۵ روش مهم برای اطمینان از ایجاد بروشور نگاه می کنیم که مورد توجه مهمترین فرد – مشتری فعلی یا بالقوه شما قرار گیرد.

ایجاد بهترین بروشور

اینکه از خودتان بپرسید مشتری شما چیست، کل بروشور شما را مشخص می کند. اگر پاسخ شما “همه” باشد، احتمالاً اشتباه کرده اید. شما باید مشتری خود را بر اساس سن، موقعیت مکانی و موقعیت اجتماعی / جغرافیایی تعریف کنید. یک محصول گران قیمت باید به فرد مناسب برسد.

ریختن یک شبکه گسترده معنی ندارد. اگر محصول یا خدمات نهایی بالاتر را خرده فروشی کنید، بروشور شما نیازهای متفاوتی خواهد داشت – به عنوان مثال، ممکن است بخواهید آن را روی کاغذ لوکس چاپ کنید. فضای سفید در همه بروشورها حیاتی است. وضوح بیانگر حجم زیاد است و چاپ بروشور به این معنی است که شما به سادگی باید در همه موارد صریح باشید.

محصولات، خدمات، اطلاعات تماس، نام تجاری و غیره فضای سفید مترادف با خوانایی است. هنگام طراحی بروشور، هرگز نباید اهمیت فضای سفید را دست کم بگیرید و نادیده بگیرید.

مارک تجاری در هر مشاغل ضروری است اما مارک تجاری بروشور و سایر مواد بازاریابی با مهمترین نوع مارک تجاری وجود دارد. شما برای اطلاع رسانی به مشتریان خود بروشور چاپ می کنید، اطلاع رسانی به مشتریان اگر شما را نشناسند فایده ای ندارد – یا بدتر از آن، آنها شما را به یاد نمی آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 10 =