کد خبر : 252013
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
-

اسفند ماه بهترین موقعیت برای خرید آپارتمان در اندیشه

اسفند ماه بهترین موقعیت برای خرید آپارتمان در اندیشه

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام مسکن کیان، در این مطلب می خواهیم به شما این موقعیت را یادآور شویم و درباره فرصتی مثل خرید آپارتمان در اندیشه تهران آن هم در این زمان صحبت کنیم. بهترین فرصت برای خرید آپارتمان در اندیشه اسفند ماه شاید تنها ماه سال باشد که در هر صنفی قیمت ها

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام مسکن کیان، در این مطلب می خواهیم به شما این موقعیت را یادآور شویم و درباره فرصتی مثل خرید آپارتمان در اندیشه تهران آن هم در این زمان صحبت کنیم.

بهترین فرصت برای خرید آپارتمان در اندیشه

اسفند ماه شاید تنها ماه سال باشد که در هر صنفی قیمت ها به ثباتی موقت خواهند رسید و بازار هم تعداد بیشتری از مشتریان را به خود خواهد دید. لازم است بگوییم که در زمینه ملک هم به همین شکل است و در اسفند ماه نسبت به ماه های دیگر زمستان شاهد افزایش تعداد معاملات و خرید و فروش ملک در بازار هستیم.

قیمت ها به یک ثبات نسبی می رسند و افزایش و افت قیمت یک سال را پشت سر می گذارند و آماده شروع تورم در سال جدید هستند.

به نظر کارشناسان حوزه املاک اگر شخصی در اسفند ماه دست به خرید ملک بزند بیشترین سود را در یک معامله بدست خواهد آورد. بهترین زمان برای خرید آپارتمان مخصوصا در غرب تهران زمانی است که همه در آرامش هستند.

یعنی تعداد عرضه و تقاضا یکسان می باشد و این مورد باعث می شود دیگر فروشنده ای نتواند قیمت غیرمنطقی برای ملک خود تعیین کند و هم خریداران در آرامش نسبی بازار ملک می توانند تعداد مناسبی آپارتمان را بازدید کرده تا به مورد ایده آل خود برسند.

بسیار دیده شده که خریدارای در فصل تابستان خواسته ملک خود را بفروشد و به جای آن خانه دیگری بخرد ولی و برای همین کار خانه ای را زیر سر داشته. ولی تورم بازار مسکن اینقدر زیاد بوده و قیمت ها دچار تغییر روزانه بوده اند که بعد از فروش ملک خود دیگر نتوانسته خانه ای که در نظر داشته را بخرد.

آرامش نسبی بازار ملک در اسفند ماه

حالا شما در آخرین ماه زمستان چنین مشکلی را نخواهید داشت و با ثبات قیمتی که به وجود خواهد آمد می توانید در کمال آرامش به خانه ایده آل خود برسید. ما در رابطه با خرید و فروش آپارتمان در اندیشه به کاربران خود توصیه می کنیم که یک باور اشتباه را از ذهن خود دور کنند.

آن باور همین است که در زمستان خانه پیدا نمی شود و اگر نتوانیم در تابستان معامله ملکی خوبی انجام دهیم دیگر در زمستان اصلا امکان ندارد که انجام شود. نکته همین جاست… کسانی که این باور را دارند گاها دچار ضرر می شوند و یا اگر ضرر نکنند قطعا خود را از سود خرید ملک و سرمایه گذاری در فصل زمستان محروم کرده اند.

با همین باور غلط بسیاری از خریداران دست نگه داشته و برخی هم از این فرصت و آرامش آخر سال استفاده می کنند و معامله ای انجام می دهند که در تابستان امکان نخواهد داشت.

کدام فرصت؟ ببینید دوستان وقتی بیشتر مردم به این فکر می کنند که در زمستان نمی شود خانه مناسبی را تهیه کرد و اصلا برای این کار اقدام هم نمی کنند که حداقل واقعیت بازار را از نزدیک ببینند، افرادی هستند که از این آرامش و کم شدن خریداران استفاده می کنند.

وقتی تعداد زیادی فروشنده و یا سرمایه گذار ملکی وجود دارند که می خواهند در زمستان هم که شده خانه خود را بفروشند و سرمایه خود را از بازار برداشت کنند شما میتوانید با راحت ترین شرایط ممکن خرید را انجام دهید.

حالا همان زمانی است که از فروشنده ملک مورد نظرتان تا شرکت حمل و نقلی که می خواهید برای اسباب کشی از آن کمک بگیرید همه با شما راحت تر کنار می آیند. تنها دلیل آن هم کم شدن خریدار و مشتری است و حالا نوبت شماست که وارد بازی شوید.

آپارتمان های غرب تهران را دریابید

همانطور که می دانید در غرب تهران به این دلیل که به کرج می رسد ساخت و ساز روند بسیار مناسبی دارد و نزدیک به دو دهه است که شاهد رشد شهر های جدیدی در این سمت پایتخت هستیم. یکی از این شهرها شهر جدید اندیشه است که از دهه ۷۰ شکل دیگری در زمینه ساخت و ساز آپارتمان و دیگر املاک به خود گرفت.

ساخت و ساز آپارتمان در اندیشه از سال ۱۳۷۶ با واگذاری قطعات زمین مسکونی به فرهنگیان و شاغلان در آموزش و پرورش آن چنان رشدی داشت که این منطقه از یک منطقه ویلایی به شهری آپارتمانی تبدیل شد. اما اتفاق جالبی که با این تغییر افتاد همین بود که از روز اول ساخت و ساز با بهترین نکات و رعایت تمامی اصول جدید شهرسازی همراه بود.

به همین دلیل است که امروزه شهر اندیشه جزو یکی از ۵ شهر برتر کشور از نظر امکانات رفاهی و اجتماعی است. اصلا انگار کسی به دل سازندگان و مالکان این منطقه اینگونه انداخته بود که تا می توانید برای داشتن شهری مدرن تلاش کنید که در بین شهرهای حومه ای پایتخت می توانیم با گذشت بیش از دو دهه شاهد رشد بسیار زیاد امکانات و خدمات شهری در اندیشه هم باشیم.

ما به شما کمک می کنیم

همانطور که بسیاری از همراهان مطلع هستند در شهر اندیشه دفاتر املاک زیادی فعالیت می کنند ولی پیشنهاد ما به شما همیشه معتبرترین ها بوده اند.

امروز هم می خواهیم مجموعه مشاور ملکی مسکن کیان را به شما معرفی کنیم که بزرگترین منبع آگهی املاک در شهر اندیشه و نماینده انحصاری برترین سازندگان منطقه اندیشه است و می تواند شما را در رسیدن به یک معامله ملکی پرسود یاری رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =