کد خبر : 251530
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۴۰
-

“عاملان حمله موشکی به فرودگاه اربیل پیش از حمله وارد شهر شده بودند”

“عاملان حمله موشکی به فرودگاه اربیل پیش از حمله وارد شهر شده بودند”

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ریبر احمد، وزیر داخلی دولت اقلیم کردستان عراق درباره حمله موشکی به فرودگاه اربیل در ۱۵ فوریه جاری اعلام کرد: متاسفانه برخی افراد از امکاناتی که در نقاط ایست بازرسی پلیس برای استفاده آنها فراهم شده‌ سوءاستفاده کرده‌اند و به همین دلیل عاملان حمله به فرودگاه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ریبر احمد، وزیر داخلی دولت اقلیم کردستان عراق درباره حمله موشکی به فرودگاه اربیل در ۱۵ فوریه جاری اعلام کرد: متاسفانه برخی افراد از امکاناتی که در نقاط ایست بازرسی پلیس برای استفاده آنها فراهم شده‌ سوءاستفاده کرده‌اند و به همین دلیل عاملان حمله به فرودگاه اربیل توانستند وارد شهر شوند.

احمد در ادامه با بیان اینکه برای انجام تحقیقات پیرامون این حمله یک کمیسیون مشترک با دولت مرکزی عراق تشکیل شده‌ است، گفت: امیدوارم دولت بغداد عاملان حمله را دستگیر و آنها را مجازات کند.

وی افزود: یکی از افرادی که در حمله به فرودگاه اربیل زخمی شده و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته بود، جان خود را از دست داد.

گفتنی است که یحیی رسول، سخنگوی نظامی مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که حمله موشکی به فرودگاه اربیل از داخل این شهر انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی اربیل دولت اقلیم کرد شمال عراق که سربازان آمریکایی نیز در آنجا حضور دارند، در ۱۵ فوریه جاری با ۱۴ راکت مورد حمله قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =