کد خبر : 251034
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
-

ورزشی پرسپولیس دوباره مغلوب شد

ورزشی  پرسپولیس دوباره مغلوب شد

به گزارش قائم آنلاین، شایان مصلح، مدافع چپ سابق پرسپولیس که در لیگ هفدهم از تیم سپیدرود رشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شده بود، در ابتدای لیگ نوزدهم به دلیل عدم نیاز گابریل کالدرون در لیست مازاد قرار گرفت. مصلح بعد از جدایی از پرسپولیس موردتوجه باشگاه سپاهان قرار گرفت و به جمع

به گزارش قائم آنلاین، شایان مصلح، مدافع چپ سابق پرسپولیس که در لیگ هفدهم از تیم سپیدرود رشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شده بود، در ابتدای لیگ نوزدهم به دلیل عدم نیاز گابریل کالدرون در لیست مازاد قرار گرفت.

مصلح بعد از جدایی از پرسپولیس موردتوجه باشگاه سپاهان قرار گرفت و به جمع شاگردان امیر قلعه نویی اضافه شد. او اکنون در دومین فصل حضورش در سپاهان و با توجه به عدم پیگیری باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات زمان حضورش در جمع سرخپوشان، شکایتی علیه این باشگاه در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به جریان انداخته است و به دنبال پیگیری این موضوع است.

بیشتر بخوانید:

مصلح در زمان ایرج عرب به همراه سروش رفیعی از این تیم کنار رفته بود و از مدیرعامل وقت سرخپوشان وعده دریافت زودهنگام مطالبات خود را گرفته بود که اکنون با گذشت نزدیک به ۱۶ ماه بی نتیجه مانده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + بیست =