کد خبر : 251250
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
-

معرفی ۶ محصول زندگی از سوی خانه خلاق تبیان

معرفی ۶ محصول زندگی از سوی خانه خلاق تبیان

به گزارش قائم آنلاین، طی مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خانه خلاق و نوآوری تبیان و نخستین سبد محصولات زندگی این مرکز رونمایی شد. این سبد محصولات زندگی شامل ۶ محصول “نرم افزار همدم در حوزه ازدواج و همسان

به گزارش قائم آنلاین، طی مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خانه خلاق و نوآوری تبیان و نخستین سبد محصولات زندگی این مرکز رونمایی شد.

این سبد محصولات زندگی شامل ۶ محصول “نرم افزار همدم در حوزه ازدواج و همسان گزینی”، “نرم افزار پرسان در حوزه ارائه مشاوره و انتقال تجرببات کاربردی”، “نرم افزار کدومو در حوزه تربیت رسانه‌ای خانواده”، “نرم افزار میم برای تربیت مادر”، “معلم و مربی”، “نرم افزار جیب” که به نوعی دستیار اقتصادی خانواده است و “نرم افزار مجازی برای راهبری و هدایت خانواده‌ها در فضای مجازی” می‌شود.

همه این محصولات در مرکز خلاق و نوآوری تبیان با هدف ارائه و تامین محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده و در دسترس قرار گرفته است. این خانه پس از یک سال فعالیت، ۶ محصول فناورانه ارائه کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =