کد خبر : 251162
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
-

فروش انواع پاکت و فیلتر جاروبرقی

فروش انواع پاکت و فیلتر جاروبرقی

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام لوازم خونگی، برای مشاهده کلیه محصولات در لوازم خونگی تنها کافی است به آدرس Lavazemkhonegi.com بروید و به راحتی بر روی وبسایت ثبت سفارش کنید و یا با شماره ۰۲۱-۶۶۷۰۶۰۰۵ تماس گرفته و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید، همچنین باید بدانید که فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی ارزان‌ترین و بهترین قیمت انواع

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام لوازم خونگی، برای مشاهده کلیه محصولات در لوازم خونگی تنها کافی است به آدرس Lavazemkhonegi.com بروید و به راحتی بر روی وبسایت ثبت سفارش کنید و یا با شماره ۰۲۱-۶۶۷۰۶۰۰۵ تماس گرفته و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید، همچنین باید بدانید که فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی ارزان‌ترین و بهترین قیمت انواع پاکت جاروبرقی بوش، فیلیپس، تفال، آاگ، سامسونگ، میدیا، هیتاچی را برای مشتریان تحت ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به ارمغان خواهد آورد.

خرید فیلتر هپا جاروبرقی از وبسایت لوازم خونگی

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که فیلتر هپا چگونه کار می کند و از کجا باید اصلی یا فرعی فیلتر هپا را خریداری نمایید؟ در واقع هنگام مشک جاروبرقی هوا به درون دستگاه کشیده می‌شود و سپس در مسیر خود از فیلترهای مختلفی از جمله فیلتر هپا رد می‌شود.

روزنه‌های موجود در این فیلتر (HEPA) فضایی در حدود ۰.۳ میکرون دارند که باعث می‌شود جریان هوا از فیلتر رد شده اما ذرات بزرگ‌تر از آن فضا در فیلتر باقی بمانند.

این ذرات شامل آلاینده‌های هوا و گردوغبار می‌شوند که تعویض این فیلتر هر ۳ ماه یک بار الزامی است تا از پخش شدن گرد و غبار درون هوا جلوگیری شده و مشکلی برای افرادی که بیماری تنفسی دارند ایجاد نشود. فیلترهای هپا اصلی اصلی و چینی فیلیپس و بوش را از وبسایت لوازم خانگی می‌توانید تهیه نمایید.

قیمت پارو و نگهدارنده جاروبرقی در لوازم خانگی

نگهدارنده جاروبرقی و پاروی جاروبرقی که بتوانید برای جاروبرقیتان جایگزین کنید بسیار کم است و همچنین از دسته قسمت‌های جاروبرقی به حساب می‌آیند که اگر به مشکل بخورند جارو کردن برایتان سخت خواهد شد.

اگر جاروبرقی فیلیپس یا بوش، پاناسونیک، سامسونگ دارید و پاروی جاروبرقی‌تان به مشکل خورده لازم نیست نگران باشید، تنها کافی است با مراجعه به قسمت لوازم شستشو و نظافت و لوازم جانبی جاروبرقی پاروی مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش بدهید و به راحتی دریافت نمایید.

لوله کنفی و لوله تلسکوپی جاروبرقی با لوازم خانگی

لوله کنفی لوله تلسکوپی از دست محصولات خدماتی جاروبرقی هستند که پیدا کردنشان این روزها دشوار می‌باشد و اگر به خصوص جاروبرقیتان بوش یا فیلیپس باشد قطعا پس از استفاده از جاروبرقی های این دو برند به مرور زمان و یا بطور اتفاقی لوله کنفی یا لوله تلسکوپی به مشکل بر خواهد خورد.

خوشبختانه فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی لوله کنفی و لوله تلسکوپی موجود دارد و می‌توانید به راحتی سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارشتان را دریافت نمایید.

پروتکل های بهداشتی و تضمین سلامت کالا

یکی از بحث های بسیار مهم این روزها در هر فروشگاهی رعایت پروتکل های بهداشتی است که در تمامی قسمت‌های کارکنان مجموعه لوازم خونگی رعایت می‌شود.

لذا باید بدانید که قبل از ارسال کالا به مشتری کارکنان لوازم خونگی کالا را در قسمت انبار به صورت کامل چک کرده تا سفارش مشتری بدون هیچ ایراد و مشکلی به دست مشتری برسد و پس از تایید شدن سلامت کالا به قسمت بسته بندی رفته و سپس ارسال خواهد شد.

ارسال رایگان، گارانتی و ضمانت سلامت کالا

یکی از ویژگی‌های خوب فروشگاه لوازم خانگی ارسال رایگان به سراسر تهران است و در قبال شهرستان‌ها باید بگوییم که تنها با دریافت مبلغ ۸ هزار تومان سفارشات شما را به شهرستان‌ها در سراسر ایران ارسال خواهند کرد.

لوازم خونگی همان طور که اعلام کرده، همچنین تمامی محصولات موجود در صفحه حراج ویژه را همراه با ضمانت سلامت کالا به همراه فاکتور مهر شده ارسال خواهند کرد و لازم به ذکر است که تمامی محصولات از پایین ترین قیمت ممکن در سراسر ایران برخوردار می‌باشند.

در آخر باید بدانید که تمامی محصولات خانگی به غیر از محصولات بهداشتی ۷ روز مهلت تست دارند و در صورت مشکل فنی می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و مشکلتان را اعلام نمایید و در صورتی که دستگاه مشکل فنی داشته باشد کالا بازگردانده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هجده =