کد خبر : 251189
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

بدون سیم، راحت ترین نوع دوربین مداربسته

بدون سیم، راحت ترین نوع دوربین مداربسته

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام دوربین مارکت، دوربین بیسیم ، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شود که دوربین های آنالوگ بیسیم ارسال تصاویر را بوسیله فرکانس های رادیویی و دوربین های تحت شبکه برای ارسال مطالب از بستر شبکه استفاده می کنند. نصب راحت و قیمت به صرفه از مزایای این دوربین مدار

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام دوربین مارکت، دوربین بیسیم ، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شود که دوربین های آنالوگ بیسیم ارسال تصاویر را بوسیله فرکانس های رادیویی و دوربین های تحت شبکه برای ارسال مطالب از بستر شبکه استفاده می کنند. نصب راحت و قیمت به صرفه از مزایای این دوربین مدار بسته است.

ویژگی های دوربین مدار بسته بیسیم

· قابلیت اتصال به اینترنت

· نصب آسان تر به نسبت دوربین های دیگر

· قیمت مناسب و به صرفه نسبت به دوربین های دیگر به دلیل نصب راحت تر

· استفاده از این دوربین در مساحت های کوچک میسر است

· تصاویر و اطلاعات در کارت SD ذخیره می شوند

· امکان ارسال تصاویر به تلفن همراه نیز وجود دارد

معرفی برخی دوربین های بیسیم

· دوربین بیسیم  Baby Cam

دوربین بیسیم بیبی کم، برای مراقبت از کودکان یا افراد کم توان مثل سالمندان یا معلولین مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین امکان ضبط صدا و مکالمه دو طرفه دارد.

· دوربین خورشیدی یا بدون برق

عدم نیاز به برق برای شارژ یا انتقال تصاویر ویژگی اصلی این دوربین است و انرژی این دوربین از خورشید گرفته می شود. به دلیل وجود باتری خورشیدی این دوربین در محیط های بیرونی نصب می گردد.

· دوربین چشم ماهی یا لامپی

دوربین لامپی یکی از انواع دوربین بیسیم است که قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق اپلیکیشن های مختلف و مخصوص خود را دارد. دوربین لامپی در واقع همان دوربین پانوراما است.

· دوربین پانوراما

دوربین پانوراما دارای لنز Ultra Wide است و با زاویه ۳۶۰ درجه تصویر برداری می کند. دقت به جزئیات در این دوربین به دلیل دید وسیع، پایین است. علاوه بر انتقال تصویر انتقال صدا و ایجاد ارتباط دو طرفه از قابلیت های این دوربین بیسیم است.

دوربین بیسیم مخفی چیست؟

امروزه دوربین های مدار بسته با اندازه های متفاوت و کیفیت های بالا تولید می شوند و هر یک از دوربین ها کاربرد خاص خودش را دارد، مگر اینکه برندهای متفاوت دوربین های یکسان تولید کنند. دوربین بیسیم مخفی از کوچکترین نوع دوربین های مداربسته است.

دوری مخفی به قدری کوچک است که می توان آن را در وسیله ای جایگذاری کرد تا دور از دید عموم باشد؛ مثل خودکار، دگمه لباس، لامپ، ساعت یا هر وسیله ی دیگر. اکثر دوربین های مخفی بیسیم هستند و باتری، منبع تغذیه آنهاست. برای ثبت اطلاعات از کارت حافظه SD استفاده می کنند یا اطلاعات را به گوشی یا دستگاه دیگری ارسال می نمایند.

دوربین بیسیم مخفی انواعی دارد:

· دوربین مخفی سوزنی

معمولا برای نصب دوربین بیسیم سوزنی حفره ای در سطحی غیر شفاف نصب می کنند ولی این دوربین مناسب برای شب و تاریکی نیست و تنها در روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه این دوربین کاملا کوچک است و به همین خاطر قابلیت قرار گیری در اشیاء را دارد.

· دوربین مخفی مینیاتوری

دوربین مخفی مینیاتوری گران ترین دوربین مخفی است و دلیل آن کیفیت بالای این دوربین است. دوربین ساده مینیاتوری بیشتر کاربرد شخصی دارد زیرا تکنولوژی آن کاملا ساده است، این دوربین درعین سادگی کیفیت بالایی نیز دارد و قیمت آن ارزان تر از دیگر دوربین های مینیاتوری است.

دوربین آینه ای نوع دیگر این دوربین مخفی است ولی به نور حساس است پس باید نور مکان مورد نظر تنظیم گردد. دوربین هالوژنی یا لامپی هم نوع دیگری است که دوربین مخفی را در داخل لامپ نصب می کنند.

· دوربین مخفی دتکتور

این دوربین اصلا قابل تشخیص نیست و به شکل هشدار دهنده های آتش سوزی می باشد.

دوربین های مداربسته مخفی دارای مزیت های و معایبی هستند:

کوچکی، نصب آسان و ارزان بودن این دوربین ها به نسبت دوربین های دیگر از مزایای آن محسوب می گردد و نداشتن قابلیت دید در شب و فیلم برداری از فاصله دور از معایب این دوربین است.

نصب دوربین بیسیم مخفی

دوربین مدار بسته بیسیم، نصب راحتی دارد و حتی اکثر اوقات خود شخص به راحتی می تواند آن را نصب کند. قیمت این دوربین ها به نسبت دوربین های کابلی به دلیل نصب آسان، ارزان تر و به صرفه تر است.

اما برای خرید و نصب دوربین مخفی بیسیم ابتدا باید مجوز از مراجع قانونی گرفته شود. در صورت گرفتن مجوز و تهیه دوربین مدار بسته بیسیم مخفی، شما می توانید بدون هیچ تخصصی آن را نصب کنید اما باز هم برای محکم کاری و اطمینان می توانید از متخصصین نصب نیز راهنمایی بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =