کد خبر : 251210
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
-

وعده وزیر صمت به دوومیدانی: شرکت‌های اقتصادی را ترغیب به حمایت می‌کنیم

وعده وزیر صمت به دوومیدانی: شرکت‌های اقتصادی را ترغیب به حمایت می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی با علیرضا رزم حسینی در مورد مسائل فدراسیون دوومیدانی بحث و تبادل نظر داشتند. هاشم صیامی ضمن قدردانی از وزیر صنعت، معدن و تجارت به خاطر توجه به رشته پایه و مادر با ارائه توضیحاتی در مورد معضلات دوومیدانی کشور اظهار داشت: دو و میدانی پرمدال‌ترین ورزش است که در سبد المپیک

به گزارش قائم آنلاین، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی با علیرضا رزم حسینی در مورد مسائل فدراسیون دوومیدانی بحث و تبادل نظر داشتند.

هاشم صیامی ضمن قدردانی از وزیر صنعت، معدن و تجارت به خاطر توجه به رشته پایه و مادر با ارائه توضیحاتی در مورد معضلات دوومیدانی کشور اظهار داشت: دو و میدانی پرمدال‌ترین ورزش است که در سبد المپیک ۱۴۷ مدال دارد و با توجه به استعدادها و پتانسیل های موجود آینده ویژه‌ای در انتظار این رشته پایه و پر مدال قرار دارد.

او افزد: ورزشکاران این رشته نیازمند حمایت‌های مالی هستند تا بتوانند به جایگاه اصلی خود در کشور و همچنین میادین آسیایی و بین المللی دست پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در این نشست گفت: خوشحالیم که ایران در رشته دوو میدانی در المپیک سهمی داشته باشد و باز هم این شانس را دارد که صاحب مدال شود.

علیرضا رزم حسینی افزود: در راستای پیشرفت روزافزون این ورزشکاران به طور حتم شرکت‌های صنعتی و اقتصادی را برای حمایت بیش از پیش از این رشته ورزشی ترغیب خواهیم کرد تا دو و میدانی بتواند در آینده‌بسیار نزدیک شاهد رشد و کسب مدال‌های بیشتر توسط دو و میدانی کاران در میادین بین المللی باشد.

در این دیدار یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی که سابقه کسب مدال برنز رقابت‌های ارتش‌های جهان در دوهای نیمه استقامت را دارد و همچنین محسن برزگر محمدی مشاور عالی و عضو هیات رئیسه فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − یازده =