کد خبر : 251218
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
-

صدرنشینی سیرجان و توقف بم در لیگ فوتبال زنان

صدرنشینی سیرجان و توقف بم در لیگ فوتبال زنان

به گزارش قائم آنلاین، هفته دوم از دور نهایی لیگ برتر فوتبال زنان امروز(یکشنبه) بین چهار تیم شهرداری سیرجان، وچان کردستان، شهرداری بم و سپاهان اصفهان که به این مرحله راه پیدا کرده‌اند، برگزار شد. سپاهان اصفهان در صفائیه میزبان شهرداری سیرجان بود و در پایان شکست تلخی را متحمل شد؛ این تیم با نتیجه ۶

به گزارش قائم آنلاین، هفته دوم از دور نهایی لیگ برتر فوتبال زنان امروز(یکشنبه) بین چهار تیم شهرداری سیرجان، وچان کردستان، شهرداری بم و سپاهان اصفهان که به این مرحله راه پیدا کرده‌اند، برگزار شد.

سپاهان اصفهان در صفائیه میزبان شهرداری سیرجان بود و در پایان شکست تلخی را متحمل شد؛ این تیم با نتیجه ۶ بر دو  مقابل سیرجان شکست خورد.

شاگردان مریم جهان نجاتی در پایان این دیدار دومین برد خود را هم در مرحله نهایی  کسب کردند تا یک گام دیگر به سوی قهرمانی بردارند.

دیدار دیگر امروز بین تیم‌های وچان کردستان و شهرداری بم برگزار و با توقف مدافع عنوان قهرمانی تمام شد. در این مسابقه شاگردان مرضیه جعفری در بم به تسای بدون گل و به رتبه دوم جدول رسیدند.

در حال حاضر شهرداری سیرجان با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، بم با ۴ امتیاز، وچان با ۱ امتیاز و سپاهان بدون امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم ایستاده‌اند.

هفته سوم دور رفت مسابقات این مرحله ساعت ۱۳ شنبه، ۹ اسفند برگزار می‌شود که برنامه  آن به شرح زیر است:

شهرداری بم -شهرداری سیرجان، ورزشگاه فجر بم

سپاهان اصفهان – وچان کردستان، ورزشگاه صفائیه اصفهان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =