کد خبر : 251068
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۵
-

سرنوشت عجیب نشان داوران بین‌المللی فوتبال در ایران!

سرنوشت عجیب نشان داوران بین‌المللی فوتبال در ایران!

به گزارش قائم آنلاین، هر سال پس از اعلام اسامی داوران بین المللی هر کشور به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا و تایید اسامی از طرف این فدراسیون، نشان های داوران معرفی شده به همراه کارت زرد و قرمز و نیز سکه داوری از طرف فیفا به کشورهای مربوطه ارسال می شود. پس از آن نیز،

به گزارش قائم آنلاین، هر سال پس از اعلام اسامی داوران بین المللی هر کشور به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا و تایید اسامی از طرف این فدراسیون، نشان های داوران معرفی شده به همراه کارت زرد و قرمز و نیز سکه داوری از طرف فیفا به کشورهای مربوطه ارسال می شود.

پس از آن نیز، معمولا هر کشور طی مراسمی رسمی نشان های داوران را به همراه هدیه های تهیه شده از طرف فدراسیون فوتبال آن کشور (تندیس یادبود) به داوران اهدا می کند.

در ایران اما معمولا مسئولان داوری، کارت های زرد و قرمز و نیز سکه های داوری کمک داوران را به بهانه اینکه آن ها کمک داور هستند و به این ابزار نیاز ندارند، تحویل نمی دهد و مشخص نیست این وسایل به چه سرنوشتی دچار می شوند؟

در عین حال هیچ مراسمی از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای اهدای نشان های داوران برگزار نمی‌شود، آن هم در شرایطی که سایر کشورها به صورت شایسته در این رابطه اقدام می کنند اما در فوتبال ایران حتی از یک مراسم ساده دریغ می‌شود!

در ادامه می توانید، تصاویر تندیس‌های تهیه شده توسط فدراسیون های فوتبال عراق و استرالیا را که به داوران اهدا شده است ببینید:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 17 =