کد خبر : 251150
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
-

احتمال ریزش و رانش کوه در محور کندوان

احتمال ریزش و رانش کوه در محور کندوان

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بارش برف و باران از امشب لازم است رانندگان هشدارها را جدی بگیرند. وی بیان کرد: موضوع مهم بالا بودن ریزش و رانش به‌ویژه در محور کندوان است که در این فصل از سال احتمال آن افزایش

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بارش برف و باران از امشب لازم است رانندگان هشدارها را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: موضوع مهم بالا بودن ریزش و رانش به‌ویژه در محور کندوان است که در این فصل از سال احتمال آن افزایش می‌یابد و لازم است هشدارها جدی گرفته شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه رانندگان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط جوی و همچنین تشدید محدودیت‌های کرونایی رانندگان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

این مسئول با اعلام اینکه محور کندوان از صبح امروز مسدود شد، تصریح کرد: طبق برنامه انسداد محور کندوان از ساعت ۸ شروع شده و تا ۱۷ امروز، دوشنبه و سه‌شنبه ادامه دارد.

قدمی در پایان گفت: رانندگان طی این ایام می‌توانند از محورهای سوادکوه و هراز به‌عنوان مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =