کد خبر : 250841
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
-

پاسخ مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به شایعات انتخابات هیأت فوتبال

پاسخ مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به شایعات انتخابات هیأت فوتبال

به گزارش قائم آنلاین، حسن‌ رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت انتخابات هیأت فوتبال مازندران و بلاتکلیفی این هیأت بزرگ ورزشی، اظهار کرد: تاکنون صلاحیت ۱۰ نفر از کاندیدا اعلام شده و ۸ کاندیدا دیگر در دست بررسی است. وی گفت: از پایان نام‌نویسی‌ها حدود ۳۰ روز کاری فرصت است و ما

به گزارش قائم آنلاین، حسن‌ رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت انتخابات هیأت فوتبال مازندران و بلاتکلیفی این هیأت بزرگ ورزشی، اظهار کرد: تاکنون صلاحیت ۱۰ نفر از کاندیدا اعلام شده و ۸ کاندیدا دیگر در دست بررسی است.

وی گفت: از پایان نام‌نویسی‌ها حدود ۳۰ روز کاری فرصت است و ما نمی‌توانیم طبق قانون تا مشخص نشدن تمامی صلاحیت‌ها انتخابات را برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن رد شایعات حمایت از شخصی خاص در انتخابات هیأت فوتبال مازندران افزود: در تمامی انتخابات هیأت‌های ورزشی، هیچ کاندیدای برای ما موضوعیت ندارد.
وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال تمامی مکاتبات را با دبیر هیأت فوتبال مازندران انجام می‌دهد،گفت: دبیر هیأت فوتبال مازندران، در واقع برگزار کننده مجمع است و در خصوص انتخابات هیأت فوتبال، هیچ مکاتبه‌ای با ما از فدراسیون صورت نگرفته است و در صورت اعلام صلاحیت‍‌ها ما بلافاصله در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

رنگرز با اشاره به اینکه انتخابات هیچ هیأتی، حساسیت فوتبال را نداشته است، اضافه کرد: ما در انتخابات هیأت فوتبال، مجری برگزاری انتخابات نیستیم. روزی که مسؤولان لیست نهایی صلاحیت‌ها را اعلام کنند، مراتب را به دبیر هیأت فوتبال مازندران اعلام می‌کنیم و اگر ایشان در آن تاریخ لیست را به فدراسیون فوتبال ارسال و اعلام نکند تخلف کرده است و ما نخواهیم گذاشت این تخلف صورت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان این موضوع که ما نمی‌توانیم خلاف قانون عمل کنیم، افزود: ما سوگیری و جهت‌گیری نداریم و کاری هم به این موضوع نخواهیم داشت. آیا من با کسی نشست داشته‌ام!؟ من شأن خودم و اداره کل ورزش و جوانان را پایین نمی‌آورم.

رنگرز در خصوص پایان دوره چهار ساله بهروان گفت: در تمامی هیأت‌ها بعد پایان دوران مدیریت، یک سرپرست بی‌طرف را قرار می‌دهیم ولی قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال متفاوت است و رئیس سابق می‌تواند تا زمان برگزاری مجمع انتخابات بعنوان سرپرست، مدیریت آن هیأت را بر عهده داشته باشد.

این مسئول با اشاره به این موضوع که هر زمان لیست صلاحیت کاندیدا به ما اعلام شود بلافاصله ما هم لیست اسامی را ابلاغ خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: من باید به نظر اعضای مجمع احترام بگذارم و از هرکسی که در مجمع انتخاب شد باید حمایت کنم. چون رأی، رأی ورزش استان است و به من هم یک رأی دارم و به کسی رأی می‌دهم که مناسب ورزش استان باشد.

هیأت فوتبال استان مازندران به‌عنوان یکی از بزرگترین هیأت‌های ورزشی استان مازندران در انتظار برگزاری مجمع انتخاباتی است تا بعد از حدود دو سه دهه فعالیت غلامرضا بهروان در این هیأت، شخص جدیدی را به‌عنوان رئیس بشناسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 19 =