کد خبر : 250837
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

دولت نظارتی بر قیمت‌ها ندارد

دولت نظارتی بر قیمت‌ها ندارد

به گزارش قائم آنلاین، مهدی سعادتی بیشه‌سری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز شاهد قدرت روزافزون ایران بعد از گذشت ۴۲ سال در عرصه بین الملل هستیم و می بینیم که جبهه استکبار در برابر عظمت مردم و رهبر بی نظیر انقلاب سرتعظیم فرود می آورد. نماینده مردم بابل با تاکید

به گزارش قائم آنلاین، مهدی سعادتی بیشه‌سری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز شاهد قدرت روزافزون ایران بعد از گذشت ۴۲ سال در عرصه بین الملل هستیم و می بینیم که جبهه استکبار در برابر عظمت مردم و رهبر بی نظیر انقلاب سرتعظیم فرود می آورد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر اینکه پیش شرط مذاکره را ایران اسلامی تعیین خواهد کرد، افزود: کدام بی عقلی است که بدون اینکه هیچ امتیازی بگیرد، امتیاز بدهد؟ لذا در این حوزه حرف قطعی و نهایی را حضرت آقا بیان فرمودند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به دولتمردان ادامه داد: ولله مردم توان خرید ندارند و جلوگیری از این گرانی های روزافزون نیازمند نظارت دولت است، ولی متاسفانه هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد.

سعادتی با اشاره به گرانی برخی از کالاهای مورد نیاز مردم عنوان کرد: چرا سامانه جامع تجارت که قرار بود بتوان از طریق آن یک کالا را از مبدأ تا مقصد رصد کرد، راه اندازی نشده است؟ از سوی دیگر چرا دولت بر سر باقی ماندن ارز ۴۲۰۰ تومانی اصرار می ورزد؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشقت های بسیار کشاورزان عنوان کرد: متاسفانه کشاورزان با کمبود سوخت برای پیشبرد امور کشاورزی خود مواجهند و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت، وزارت نفت و وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه هیچ برنامه ای ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + پانزده =