کد خبر : 250504
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

گتوزو: برایمان سخت است حریفان را تحت فشار قرار دهیم

گتوزو: برایمان سخت است حریفان را تحت فشار قرار دهیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از موندو دپورتیوو، ناپولی در دیدار رفت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با دو گل مغلوب گرانادا شد. جنارو گتوزو درباره این شکست خارج از خانه گفت: خستگی بازیکنان به خاطر نبود مهاجمانمان کاملا قابل توجه بود. ما یازده بازیکن در اختیار نداریم. زمانی که نمی توانید تعویض کنید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از موندو دپورتیوو، ناپولی در دیدار رفت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با دو گل مغلوب گرانادا شد. جنارو گتوزو درباره این شکست خارج از خانه گفت: خستگی بازیکنان به خاطر نبود مهاجمانمان کاملا قابل توجه بود. ما یازده بازیکن در اختیار نداریم. زمانی که نمی توانید تعویض کنید شرایط سخت می شود. خسته هستیم و برایمان دشوار است حریفان را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی ناپولی در ادامه اظهار کرد: مقصر دریافت این دو گل تیم است که خوب دفاع نکرد. همچنین به حملاتش برای جبران گل ها ادامه نداد.

سرمربی ایتالیایی به تجمید از گرانادا پرداخت و گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشت و خیلی خوب عمل کرد. می دانستیم این تیم چه ویژگی هایی دارد. تیم خاصی در اسپانیا به حساب می آید.

گتوزو در پایان اظهار کرد: نتیجه ۲ بر یک عادلانه تر بود. با وجود اینکه بد بازی نکردیم می توانستیم بهتر عمل کنیم و حداقل یک بار دروازه حریف را باز کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 12 =