کد خبر : 250492
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
-

تعهد الکاظمی به مبارزه با فساد و تقویت نهادهای دولتی

تعهد الکاظمی به مبارزه با فساد و تقویت نهادهای دولتی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق در دیدار با اعضای شورای روسای طوایف مسیحی گفت: عراق نماد همزیستی، تسامح و شهروندی واقعی باقی خواهد ماند. عراق به رغم تمام چالش‌های گروه‌های شر و تروریستی که در اجرای دستورکارهای خود در عراق شکست خوردند، نماد تسامح باقی می‌ماند. وی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق در دیدار با اعضای شورای روسای طوایف مسیحی گفت: عراق نماد همزیستی، تسامح و شهروندی واقعی باقی خواهد ماند. عراق به رغم تمام چالش‌های گروه‌های شر و تروریستی که در اجرای دستورکارهای خود در عراق شکست خوردند، نماد تسامح باقی می‌ماند.

وی گفت: عراق شرایط سختی را پشت سر گذاشته است که پیامدهایی برای تمام گروه‌های عراقی دارد. فساد فضای خوبی برای به حاشیه راندن و ظلم ایجاد کرده است.

الکاظمی گفت: دولت نهایت تلاش خود را برای اصلاح گذشته از طریق مبارزه با فساد و تقویت نهادهای حکومتی و تقویت فرهنگ شهروندی عادلانه برای تمام عراقی‌ها به کار می‌گیرد.

الکاظمی دستور پیگیری درخواست‌های روسای طوایف مسیحی را داد و بر لزوم همکاری تمام نهادهای حکومتی برای فراهم کردن شرایط برای عراقی‌ها برای زندگی بهتر تأکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 3 =