کد خبر : 250607
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

ایران روز به روز گام‌های محکم‌تری رو به جلو برمی‌دارد

ایران روز به روز گام‌های محکم‌تری رو به جلو برمی‌دارد

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های مجازی نمازجمعه با اظهار اینکه دشمنان اسلام از گذشته دور تا امروز پروژه‌ای را به عنوان بشری دانستن وحی در دست کار و برنامه دارند، افزود: این پروژه امروز با بیان پیچیده و ماهرانه عنوان می‌شود که هدف از آن این است که وحی

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های مجازی نمازجمعه با اظهار اینکه دشمنان اسلام از گذشته دور تا امروز پروژه‌ای را به عنوان بشری دانستن وحی در دست کار و برنامه دارند، افزود: این پروژه امروز با بیان پیچیده و ماهرانه عنوان می‌شود که هدف از آن این است که وحی را دارای جنبه بشری قلمداد کنند.

وی با اظهار اینکه برخی دشمنان از وحی به عنوان تخیلات شاعرانه یاد می‌کنند، تصریح کرد: این اظهارات غلط بوده زیرا تخیلات شاعران، تراوشات درونی است درحالی وحی از جانب خداوند است.

امام جمعه ساری ادامه داد: همچنین برخی معتقدند صورت بخشی به وحی مربوط به پیامبر است که حقیقت بی صورت و مبهم را در قالب کلمات وجملات القا کرده است در حالی که این عقیده نیز نادرست و هدف آن بشری دانستن وحی است.

محمدی لائینی با تاکید براینکه هدف و نتیجه دشمنان از بشری دانستن وحی آن است که آن را دارای نقص، خطا و اشتباه می‌دانند و ادامه داد: در حالی که قرآن مجید، کلام درست، صحیح و مایه هدایت و سعادت بشر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه خداوند قادر است وحی را با صورت و کامل به پیامبر ابلاغ کند، تصریح کرد: خداوند باری تعالی بی نیاز و غنی است و هرآنچه در آسمان و زمین بوده از آن خداوند است.

امام جمعه ساری هدف پیامبران را ابلاغ وحی و رسالت الهی بیان کرد و گفت: پروژه بشری دانستن وحی یکی از شیطنت‌ها و سیاست‌های دشمنان برای بی اعتبارکردن وحی است.

محمدی لائینی در بخشی از خطبه‌ها به فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کلید واژه عزت، رشد و پیشرفت ما مدیریت جهادی است و به رغم مشکلات، جمهوری اسلامی روز به روز گام‌های محکم‌تری به جلو برداشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیریت جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم را اساس تحول و پیشرفت دانست و گفت: حفظ و نگهداشت انقلاب اسلامی در پرتو همین کلید واژه است.

وی بااشاره به اینکه قرار است زائرسرایی توسط استان مازندران در مشهد مقدس بنا شود تا میزبان زوار حضرت امام رضا (ع) باشد، افزود: بیش از ۹۰۰ مترمربع زمین توسط شهرداری مشهد برای این طرح تخصیص داده شد و ساختمان آن دارای هفت هزار مترمربع زیربنا است.

وی با اشاره به نیمه کاره بودن زائرسرا خواستار حمایت مردم نوع دوست و ولایی استان شد و گفت: امیدواریم با حمایت مردم خیر شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

محمدی لائینی با اشاره به درپیش بودن انتخابات و فرمایش مقام معظم رهبری درباره انتخابات گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، علاج دردهای مزمن جامعه حضور باشکوه و همگانی در پای صندوق‌های رأی برای حفظ انقلاب است از این رو اصل حضور و انتخاب اصلح اولویت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران درباره برجام نیز اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این دفعه باید از طرف مقابل عمل ببینیم زیرا جمهوری اسلامی با حرف و وعده قانع نمی‌شود و همه مسئولان و طیف‌های سیاسی، احزاب، گروه‌ها و مردم باید حرف مقام معظم رهبری بزنند زیر حرف بس است وباید طرف مقابل عمل کند.

وی به قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی برای لغو تحریم‌ها اظهار داشت: قرار است از ۵ اسفندماه بازرسی‌های آژانس هسته‌ای محدود شود و این کار سبب می‌شود تا چشم وگوش آنان بسته شود.

محمدی لائینی با تاکید براینکه زبان بازی و حرف در برجام جواب نمی‌دهد تاکید کرد باید همه تحریم ها برداشته شود تا تعهدات خود را در برجام ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 4 =