کد خبر : 250387
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
-

مربی گل‌گهر: بازی دشواری برابر پرسپولیس داریم

مربی گل‌گهر: بازی دشواری برابر پرسپولیس داریم

به گزارش قائم آنلاین، سعید الهویی درباره دیدار روز جمعه تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالیم فردا فرصت داریم یک بازی خوب از خودمان به نمایش بگذاریم. رقیب فردای ما یک باشگاه بزرگ است که در چند سال اخیر هم ثبات خوبی داشته که نتیجه این ثبات را می‌توانید در قهرمانی‌های این تیم ببینید. ثبات

به گزارش قائم آنلاین، سعید الهویی درباره دیدار روز جمعه تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالیم فردا فرصت داریم یک بازی خوب از خودمان به نمایش بگذاریم. رقیب فردای ما یک باشگاه بزرگ است که در چند سال اخیر هم ثبات خوبی داشته که نتیجه این ثبات را می‌توانید در قهرمانی‌های این تیم ببینید. ثبات در بخش فنی و بازیکنان و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد که پرسپولیس جزو تیم‌های با کیفیت فوتبال ایران است.

او افزود: فردا بازی سختی داریم اما فراموش نکنید ما هم تیم گل‌گهر هستیم و امسال کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته ارائه کردیم. ما فوتبال با کیفتی ارائه می‌دهیم و شاخص‌های فوتبال مدرن را نشان می‌دهیم و فردا مطمئنا بازی دشواری برای ما و بسیار دشواری برای تیم پرسپولیس خواهد بود.

وی ادامه داد: در چند هفته اخیر به روند خوبمان برگشتیم و بازیکنان ما بازی خوب را با کسب نتیجه همراه کردند. در هفته‌های اخیر داوری‌ها به ضرر تیم ما بوده است. ما صحبت می‌کردیم و می‌گفتند چون باختید اعتراض می‌کنید اما بعد از کسب سه امتیاز برابر نساجی باز هم گفتیم اشتباه داوری علیه تیم ما بوده است. متاسفانه بر خلاف سایر تیم‌ها و دوستان هیچ داوری و هیچ مجموعه‌ای قصد پذیرش اشتباه و عذرخواهی ندارد. متاسفانه این بی‌عدالتی صورت می‌گیرد. ما تلاش می‌کنیم عدالت در فوتبال شکل بگیرد. برای بازیکنان تیم خودمان خوشحال هستیم که هفته به هفته در کنار رشد فنی، رشد شخصیتی تیم را می‌بینیم.

مربی گل‌گهر گفت: الان بازیکنان حرفه‌ای با کیفیت داریم. ما الان یک مجموعه بازیکنان با کیفیت داریم و همه یک دل و همراه هستند و کیفیت بالایی از خود نشان می‌دهند و در کنارش از نظر حرفه‌ای قلب شجاع‌تری از خود نشان می‌دهند. یادمان نرود در بازی ابتدایی فصل یک بر صفر از حریف پیش بودیم و داور پنالتی اشتباه گرفت و نتوانسیتم خودمان را کنترل کنیم؛ بازی از دست ما خارج شد و بازی را باختیم. در ادامه بازی با نساجی همین سناریو تکرار شد. اشتباه داوری یک پنالتی به حریف داد اما تیم ما آنقدر بازیکنان حرفه‌ای دارد که کیفیت خود را به نمایش گذاشت و توانست پیروز باشد. از مسوولان باشگاه گل‌گهر تشکر می‌کنیم که مجموعه خوبی ایجاد کرده‌اند. تلاش می‌کنیم فردا نتیجه خوبی بگیریم چون ما تیم فدرتمندی هستیم.

او هم‌چنین گفت: اتفاقی که درباره منشا رخ داده باعث شد او را در اختیار نداشته باشیم. امیدواریم عدالت این‌چنینی برای همه تیم‌ها رخ بدهد اما تا به حال چنینی موضوعی رخ نداده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + یازده =