کد خبر : 250397
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
-

گل‌محمدی: می‌خواهیم قهرمان نیم فصل بشویم

گل‌محمدی: می‌خواهیم قهرمان نیم فصل بشویم

به گزارش قائم آنلاین، یحیی گل‌محمدی درباره دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: از هواداران خوب پرسپولیسی سیرجان تشکر می‌کنم که از ما استقبال خوبی کردند. فردا بازی مهم و حساسی در پیش داریم که آخرین بازی نیم فصل اول ما است. در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست آوردیم و به بالای

به گزارش قائم آنلاین، یحیی گل‌محمدی درباره دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: از هواداران خوب پرسپولیسی سیرجان تشکر می‌کنم که از ما استقبال خوبی کردند. فردا بازی مهم و حساسی در پیش داریم که آخرین بازی نیم فصل اول ما است. در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست آوردیم و به بالای جدول رسیدیم اما برای ما مهم است که با دست پر خارج بشویم و به عنوان قهرمان نیم فصل خودمان را معرفی کنیم.

او افزود: تیم حریف تیم قابل احترامی است که فوتبال هجومی و هیجانی را به نمایش می‌گذارد و بازی سختی داریم. بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند و ما هم باید با تمرکز بالا بازی کنیم. در هر صورت در فشار مسابقات هستیم و هر چهار و پنج روز بازی می‌کنیم. شرایط بازیکنان خوب است و آماده بازی هستیم. از هواداران هم بابت حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. ان‌شالله فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و همراه با برد باشد.

گل‌محمدی تاکید کرد: بازیکنان در نیم فصل اول روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و مشکلات زیادی داشتیم اما رفته رفته مشکلات کم‌تر شد و توانستیم مدیریت خوبی بر مشکلات داشته باشیم. الان شرایط خوبی داریم. امیدوارم با حمایت هواداران، مدیریت باشگاه و هیات‌مدیره عزیر روزهای خوبی را رقم بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =