کد خبر : 250283
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
-

کیزا: یوونتوس در برگشت متفاوت خواهد بود

کیزا: یوونتوس در برگشت متفاوت خواهد بود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در دیدار رفت برابر پورتو با نتیجه دو بر یک شکست خورد. فدریکو کیزا در دقایق پایانی بازی گل ارزشمندی برای یوونتوس به ثمر رساند که امیدهای این تیم را برای صعود به دور بعد زنده کرد. این بازیکن بعد از بازی گفت: وقتی تمرکز

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در دیدار رفت برابر پورتو با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

فدریکو کیزا در دقایق پایانی بازی گل ارزشمندی برای یوونتوس به ثمر رساند که امیدهای این تیم را برای صعود به دور بعد زنده کرد.

این بازیکن بعد از بازی گفت: وقتی تمرکز لازم را نداری و از تمام تلاشت استفاده نمی کنی طبیعی است که مجازات شوی آن هم در لیگ قهرمانان اروپا که هر اشتباهی ممکن است جبران ناپذیر شود.

کیزا ادامه داد: خوشبختانه یک گل در خارج از خانه به ثمر رساندیم و این باعث می شود تا امید ما در دیدار برگشت افزایش پیدا کند.بدون شک در دیدار برگشت متفاوت تر خواهیم بود.

او در پایان گفت: این نخستین بازی من در لیگ قهرمانان اروپا بود. نمی دانستم که خوردن گل در دقایق آغازین چه تاثیری روی تیم خواهد داشت. گل زود هنگام باعث شد تا شرایط برای ما سخت شود. بدون شک یوونتوس در دیدار برگشت متفاوت تر خواهد شد. ما برای صعود نیاز به یک بازی بسیار بهتر از امشب داریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + پنج =