کد خبر : 250213
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
-

شهید و زخمی شدن ۸ رزمنده الحشد الشعبی در دفع حمله داعش در دیالی عراق

شهید و زخمی شدن ۸ رزمنده الحشد الشعبی در دفع حمله داعش در دیالی عراق

به گزارش قائم آنلاین، رزمندگان تیپ ۲۷ الحشد الشعبی( سرایا انصار العقیده) شامگاه چهارشنبه یک حمله عناصر داعش را در استان دیالی در شرق عراق و مجاورت مرز با ایران دفع کردند. به گزارش پایگاه خبری صابرین نیوز، در این حمله شدید تروریست‌ها، سه رزمنده الحشد الشعبی شهید و پنج نفر دیگر از آنها زخمی

به گزارش قائم آنلاین، رزمندگان تیپ ۲۷ الحشد الشعبی( سرایا انصار العقیده) شامگاه چهارشنبه یک حمله عناصر داعش را در استان دیالی در شرق عراق و مجاورت مرز با ایران دفع کردند.

به گزارش پایگاه خبری صابرین نیوز، در این حمله شدید تروریست‌ها، سه رزمنده الحشد الشعبی شهید و پنج نفر دیگر از آنها زخمی شدند.

نیروهای الحشد الشعبی طی هفته‌های اخیر  تعقیب و گریز تروریست‌ها و درگیری با آنها  را در دیالی شدت بخشیدند و نیروهای ارتش نیز به همراهی این نیروها آمده‌اند و در حال گشت‌زنی در منطقه هستند.

پنج نفر از نیروهای الحشد الشعبی در درگیری چند روز پیش این نیروها با تروریست‌های داعش در منطقه نفط خانه دیالی به شهادت رسیدند.

نیروهای الحشد الشعبی طی یک سال اخیر  نقش مهم و تاثیرگذاری در دفع حملات بقایای عناصر داعش در استان‌های عراق و به خصوص در استان دیالی در شرق عراق داشتند.

تروریست‌های داعش در مناطق شرق دیالی برای ادامه فعالیت خود، به طور مستمر مورد حمایت و پشتیبانی آمریکا قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =