کد خبر : 249916
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۴۰
-

پیرلو: پورتو خیلی شبیه به اتلتیکو است

پیرلو: پورتو خیلی شبیه به اتلتیکو است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مارکا، یوونتوس چهارشنبه شب در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پورتو قرار می گیرد. آندره‌آ پیرلو در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی خیلی سختی خواهد بود. پورتو خیلی خوب دفاع می کند و دروازه اش را در چهار یا پنج بازی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مارکا، یوونتوس چهارشنبه شب در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پورتو قرار می گیرد. آندره‌آ پیرلو در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی خیلی سختی خواهد بود. پورتو خیلی خوب دفاع می کند و دروازه اش را در چهار یا پنج بازی لیگ قهرمانان بسته نگه داشته است. آن ها مانند اتلتیکومادرید بازی می کنند و در بستن فضا ها خیلی خوب عمل می کنند. همچنین در ضد حمله عالی هستند.

سرمربی یوونتوس در ادامه افزود: پورتو کاملا با ما متفاوت است و نسبت به لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان تغییر می کنند. خیلی شبیه به اتلتیکو است.

سرمربی ایتالیایی درباره بازیکنانش گفت: همه دعوت شده اند و با تیم سفر می کنند. با این حال بونوچی، رمزی و دیبالا بازی نخواهند کرد. دیبالا برای بازی کردن آماده نیست اما به خاطر این که در کنار تیم باشند به پرتغال سفر می کنند. دیبالا باید کمی برای ما گلزنی کند. او امسال یک روند ثابت نداشته است. امیداور هستیم در نیم فصل دوم بازیکن متفاوتی باشد.

پیرلو در مورد فتح لیگ قهرمانان اظهار کرد: این رقابت ها خاص است. من شانس بازی کردن در سال های متمادی را در این بازی ها داشتم. زمانی که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشید در مرکز توجه قرار می‌گیرید. تیم های زیادی برای قهرمانی تلاش می کنند اما خیلی بستگی دارد از لحاظ فیزیکی در چه شرایطی باشند و در آن لحظه وضعیت تیم یا حریفان چگونه باشد. با ذهن آرام بازی کردن در این رقابت ها اهمیت زیادی دارد. ما در سطح دیگران هستیم. زمانی که به یک هشتم نهایی صعود می کنید همه تیم ها می خواهند به فینال برسند.

سرمربی یوونتوس در پایان گفت: فتح لیگ قهرمانان یک هدف است، یک رویاست چون رقابت های مهمی است. همه رویاها به واقعیت تبدیل نمی شود اما مهمتر از همه پیشرفت است و این که بدانیم به فینال می رسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =