کد خبر : 249908
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
-

فولاد مبارکه سپاهان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شد

فولاد مبارکه سپاهان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شد

به گزارش قائم آنلاین، در آخرین روز از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان، گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که بین تیم های اصفهانی فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ ذوب آهن را شکست داد و قهرمان این

به گزارش قائم آنلاین، در آخرین روز از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان، گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که بین تیم های اصفهانی فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ ذوب آهن را شکست داد و قهرمان این رقابتها شد.

همچنین تیم های ذوب آهن اصفهان، هیئت همدان و هیئت هرمزگان به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم این دوره از مسابقات لیگ برتر قرار گرفتند.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز هیئت همدان به مصاف هیئت هرمزگان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر این دیدار را به نفع خود پایان داد و در جایگاه سوم لیگ برتر والیبال نشسته بانوان قرار گرفت.

در سایر دیدارها، فولاد مبارکه سپاهان ۳ بر صفر هیئت همدان را شکست داد و ذوب آهن اصفهان ۳ بر صفر برابر هیئت هرمزگان به برتری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =