کد خبر : 249930
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
-

انجام فعالیت‌های هنری با محوریت مساجد از اهم وظایف حوزه هنری انقلاب اسلامی است

انجام فعالیت‌های هنری با محوریت مساجد از اهم وظایف حوزه هنری انقلاب اسلامی است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در راستای معرفی و تبیین نقش محوری مساجد و امامان محله، اقدام به تولید آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مصور و مکتوب خواهند کرد. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در راستای معرفی و تبیین نقش محوری مساجد و امامان محله، اقدام به تولید آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مصور و مکتوب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با مسئولان حوزه هنری و بنیاد هدایت اظهار کرد: اهم وظایف حوزه هنری انقلاب اسلامی انجام فعالیت‌های هنری با محور قراردادن مساجد است.

وی افزود: دو معنا در خصوص واژه امامت مدنظر است که یکی از این معانی ناظر به فعالیت امام محله در منطقه خودش و نقش‌آفرینی در همان محدوده جغرافیایی است و معنای دیگر؛ گفتمان‌سازی مفهوم انقلاب اسلامی در متن جامعه و برای مردم خواهد بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر نقش حوزه هنری انقلاب اسلامی در گفتمان سازی مفهوم امامت و انقلاب اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: نقش امامان محله، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است و حوزه هنری باید به ‌واسطه تولیدات هنری و رسانه‌ای این گفتمان را در جامعه گسترش دهد.

عناوین آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی و بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص معرفی و تبیین نقش محوری مساجد و امامان محله عبارتند از: «تولید فیلم‌نامه و سریال تلویزیونی با محور گفتمان امامت و امت و سوژه‌های کانونی امام محله»؛ «تولید تیزر فرهنگی ویژه تلویزیون و فضای مجازی با موضوع شبکه امامت مساجد»، «تولید داستان‌های کوتاه جذاب از تبلیغات محله محور روحانیون شاخص کشور» و «تألیف ۳۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی با موضوع امامان محلات».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − دو =