کد خبر : 249900
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
-

رژیم صهیونیستی با توسعه سفارت آمریکا در قدس موافقت کرد

رژیم صهیونیستی با توسعه سفارت آمریکا در قدس موافقت کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، کمیته نقشه برداری منطقه‌ای با پروژه‌ای همزمان با فرا رسیدن ۲۰۲۶ موافقت کرد که شامل دو قطعه زمین می‌شود جایی‌که ساختمان کنونی سفارت در ارنونا قرار دارد و قرار است به پنج طبقه و نیز ساختمانی ۱۰ طبقه در منطقه الینبی در نزدیکی آن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، کمیته نقشه برداری منطقه‌ای با پروژه‌ای همزمان با فرا رسیدن ۲۰۲۶ موافقت کرد که شامل دو قطعه زمین می‌شود جایی‌که ساختمان کنونی سفارت در ارنونا قرار دارد و قرار است به پنج طبقه و نیز ساختمانی ۱۰ طبقه در منطقه الینبی در نزدیکی آن یا شمال ارنونا توسعه یابد. همچنین ممکن است زمین دوم شامل اقامتگاه سفیر، اقامتگاه کارمندان، مرکز تفرج‌گاه و استفاده‌های دیپلماتیک دیگر باشد و محوطه سفارتخانه جدید ۶۳۰ کارمند دفتری، ۴۰۰ کارمند محلی و ۴۵۰ کارمند خارج دفتری را دربربگیرد که ۳۸۰ تن آنها از ساکنان محلی خواهند بود.

فلور حسن ناحوم، معاو شهردار قدس گفت: عمیقا احساس خرسندی می‌کنیم که بعد از دو سال برنامه‌ریزی و هماهنگی دقیق کمیته منطقه‌ای ساخت و ساز و نقشه‌برداری با این طرح‌ها موافقت کرد.

او اضافه کرد: مجتمع سفارت جدید آمریکا و توسعه بنای کنونی فرصت‌های کاری برای محله و توسعه اقتصادی بخش جنوبی قدس را فراهم خواهد کرد، من تصور می‌کنم منطقه دربرگیرنده سفارتخانه‌های دیگر باشد و سفارت آمریکا محوریت آن خواهد بود.

دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی اعلام و سفارت آمریکا در اراضی اشغالی را از تل‌آویو به قدس منتقل کرد؛ اقدامی که با مخالفت قاطع فلسطینی‌ها روبه‌رو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 11 =