کد خبر : 249824
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
-

اجرای ۹۷۰ برنامه در دهه فجر توسط بسیجیان قائم‌شهر

اجرای ۹۷۰ برنامه در دهه فجر توسط بسیجیان قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، علی خادم در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح برنامه های دهه فجر شهرستان قائم شهر پرداخت و اظهار کرد: منت خداوند بر بشریت در قرن ۱۴ هجری این بود که انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور عزیز ما ایران شکل گرفت. وی افزود : این واقعه در حالی بود که

به گزارش قائم آنلاین، علی خادم در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح برنامه های دهه فجر شهرستان قائم شهر پرداخت و اظهار کرد: منت خداوند بر بشریت در قرن ۱۴ هجری این بود که انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور عزیز ما ایران شکل گرفت.

وی افزود : این واقعه در حالی بود که تمام عالم در اختیار قوای کفربوده وکشورهای اسلامی در تشبه به غرب از یکدیگر سبقت می گرفتندکه ناگهان در گوشه‌ای از جهان مردی از جنس خورشید که خون امام حسین علیه السلام در رگهای او می جوشید و از نسل علی و فاطمه زهراسلام الله بود مجدداً فریاد اسلام خواهی سرداد و انقلاب اسلامی ایران بعد از رشادت ها، شهادت ها و شهامت ها در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید و انفجار نور صورت گرفت.

فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه افزود اسلام باعث شد انقلاب شکل بگیرد و انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را شکل داد لذا تفاوتی بین این دو وجود دارد ،انقلاب اسلامی ماهیتی جهانی دارد و در طول حاکمیت توحیدی و الهی است اما جمهوری اسلامی محدود به داخل حوزه های سرزمینی کشور عزیز ما می‌باشد. سرهنگ خادم با اشاره به اینکه این انقلاب دارای ۳رکن اصلی است گفت : برای اینکه انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد باید سه رکنِ اسلام ناب ،ولایت امامت و رکن مردم در کنار یکدیگر وجود داشته باشند و حضور مردم، اصلی ترین و محوری ترین رکن انقلاب اسلامی می باشد،لذا هر یک از این رکن ها به تنهایی راهی از پیش نخواهد برد .

وی افزود :دشمن در صدد این است که به رکن اصلی انقلاب آسیب برساند، نقطه جوش را به سمت معیشت مردم ببرند تا مردم از این انقلاب و نظام خسته شوند،بنابراین باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا مردم را در این مسیر حفظ و حراست کنیم.

فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه ضمن بیان اینکه دفاع ما دفاع بازدارندگی و ورزیدگی است اذان کرد : افتخار می کنیم که آمادگی ما در بخش های نظامی تا حدی خوب بوده اما نیاز به پیشرفت و ثبات بیشتری دارد، سپاه از مردم با مردم و برای مردم است و در این شرایط سپاه و بسیج تمام قد پایه کار است و مدافع حقوق مردم در بخش های مختلفِ خدمات‌رسانی، اشتغال، کمک مومنانه و دیگر بخش های خدماتی خواهد بود.
سرهنگ علی خادم عنوان کرد :سپاه و بسیج در ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی با هرگونه ناامنی و هنجارشکنی برخورد هوشمندانه دارد و تاکتیکهای مربوطه را می آموزد و به موقع پیاده می کند.

این مسوول شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی را ایران بالنده ومقتدر چون کوه بیان کرد و افزود : دیدار با امام جمعه شهرستان، رژه موتوری ،به صدا در آمدن زنگ انقلاب، اجرای جشنواره سرود استانی با کیفیت بالا، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در شهرداری، اجرای رژه خودرویی، دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب و جانبازان، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی در بخش های مختلف، تهیه و اهدای ۱۵ هزار بسته معیشتی، بسته بهداشتی و تهیه ۲۲ سری کالای کمک جهیزیه عروس به میمنت ۲۲ بهمن، تهیه ۳۰۰ بسته لوازم التحریر، افتتاح و بهره برداری ۵ واحد خانه محروم، اجرای رزمایش به همت ۱۲۹ پایگاه بسیج ،برپایی ایست بازرسی ،اجرای گشت رضویون و گشت خودرویی که در مجموع ۹۷۰ برنامه اجرایی در دهه فجر در سطح شهرستان قائم شهر خواهیم داشت.

خادم با بیان انتظارات سپاه و بسیج از مجموعه اصحاب رسانه گفت: عرصه رسانه بسیار مهم است به گفته بعضیها این عرصه خطرش از بمب اتم بیشتر است،لذا انتظار این است که نوع گفتمان سازی هایمان را به سمت فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری جهت بدهیم چراکه در این مسیر ما از صدمات ولطمات دشمن در امان خواهیم بود و هر کجا آسیب دیده ایم در مسیر انحراف از سخنان رهبری بوده و هر کجا پیشرفت داشتیم در مسیر عملیاتی کردن و راهبردی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی اصحاب رسانه در ایجاد روحیه امید و همبستگی مردم در جامعه از مهمترین پیامد این عمل است خاطر نشان کرد : بیان دستاوردها و خدمات رسانی ها و انعکاس آن در رسانه ها، مطالبه گری بدون تشویش اذهان در جهت حل مشکلات جامعه و مردم ،هدایت قرارگاه نرم‌افزاری به صورت واحد، پیگیری معضلات و آسیب‌های شهرستان با قلم و دوربین مجموعه اصحاب رسانه می تواند مجموعه عظیمی را به حرکت درآورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =