کد خبر : 249821
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
-

حدادیان: خودم مسئولیت باشگاه را برعهده می‌گیرم/کنایه مدیر نساجی به محمود فکری

حدادیان: خودم مسئولیت باشگاه را برعهده می‌گیرم/کنایه مدیر نساجی به محمود فکری

به گزارش قائم آنلاین، شاگردان مجید جلالی و رحمان رضایی با شرایط مشابهی به هم رسیده بودند. سبزپوشان اصفهانی در پایان هفته دوازدهم بدون اینکه امتیازی کسب کنند، با هشت امتیاز رتبه بدی در جدول رده بندی داشتند و نساجی مازندران هم اگرچه برخلاف ذوب آهن شروع خوبی در رقابت های لیگ بیستم داشت، اما

به گزارش قائم آنلاین، شاگردان مجید جلالی و رحمان رضایی با شرایط مشابهی به هم رسیده بودند. سبزپوشان اصفهانی در پایان هفته دوازدهم بدون اینکه امتیازی کسب کنند، با هشت امتیاز رتبه بدی در جدول رده بندی داشتند و نساجی مازندران هم اگرچه برخلاف ذوب آهن شروع خوبی در رقابت های لیگ بیستم داشت، اما در ادامه با وحید فاضلی به نتیجه نرسید تا سرمربی جدید برای تغییر شرایط دست به کار شود. هر دو تیم در این مسابقه به دنبال پیروزی بودند و این ذوب آهن و بیدوف بودند که با ثبت سریع‌ترین گل مسابقات لیگ بیستم تا اینجای رقابت ها در ثانیه ۲۰، از میزبانشان در ورزشگاه وطنی پیش افتادند. این گل البته بیش از چند دقیقه طول نکشید و محمدمهدی نظری که در دقیقه ۳۰ به دلیل مصدومیت جای خود را به زامهران داد، گل تساوی را وارد دروازه یوسف بهزادی کرد. این پایان کار در نیمه اول پرحاشیه و خبرساز این بازی نبود. پیش از اینکه اکبریان داور مسابقه تصمیمی غیرمنتظره در دقیقه ۴۵ بگیرد و مجتبی حق دوست را به دلیل توهین به بازیکن تیم نساجی از زمین مسابقه اخراج کند، عبدالله حسینی مدافع پیش تاخته ذوبی ها در دقیقه ۲۸ تیمش را دوباره از میزبان پیش انداخته بود. در پایان نیمه اول اعتراض‌های ادامه دار رحمان رضایی به کارت قرمزی که داور به حق دوست نشان داد، سبب شد تا او هم پیش از رفتن تیمش به رختکن دومین اخراجی سبزپوشان اصفهانی لقب بگیرد.
با شروع نیمه دوم تیم نساجی مازندران که با یک یار بیشتر برای جبران نتیجه به زمین وارد شده بود، توسط ایوب کلانتری به گل تساوی در دقیقه ۴۸ دست پیدا کرد ولی این گل خیلی زود و در یک ضدحمله با حرکت و همکاری خوب محمدی مهر و میلاد جهانی که یکی از زیباترین گل های هفته را به ثمر رساندند، بی اثر شد و ذوب آهن که با تمام وجودش برای کسب اولین پیروزی فصل تلاش می کرد و می جنگید، درنهایت به خواسته خود رسید  و اولین بازی سه امتیازی آنها در ورزشگاه وطنی مقابل مجید جلالی رقم خورد که فعلا در بازگشت به مازندران، با دو شکست روزهای سختی را در پیش دارد.

حاشیه:

*رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن این روزها در حال تحمل فشار زیادی است و مدیران باشگاه اصفهانی پیش از بازی سایپا بود که بیانیه‌ای در مورد شرایط فنی تیم منتشر کردند.

*در نساجی هم شرایط تعریفی ندارد و مجیدی جلالی پس از انتخاب به عنوان جانشین وحید فاضلی، پس از شکست مقابل شهر خودرو در این مسابقه به سه امتیاز می اندیشد تا تیمش را رفته رفته از رتبه های میانی جدول رده بندی جدا کند.

*شهاب گردان که پیش از دیدار برابر سایپا در گرم کردن دچار آسیب دیدگی شد، در این مسابقه هم حضور ندارد و بهزادی برای سومین مرتبه در دروازه سبزپوشان اصفهانی قرار گرفته است.

*مصدومیت بازیکن نساجی مازندران در دقیقه ٢۵ باعث وقفه دو دقیقه ای در بازی شد.

*تصویر مهرداد میناوند برای گرامیداشت یاد و خاطره شماره ٢۵ سابق پرسپولیس و تیم ملی روی اسکوربورد ورزشگاه وطنی دیده می‌شود.
*نظری گلزن نساجی شرایط خوبی ندارد و به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به زامهران داد.

*گل بیدوف تاکث اینجای مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، سریع‌ترین گل مسابقات بوده.ث است.

*رحمان رضایی که به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کرده بود، با کارت قرمز اکبریان مواجه شد و دومین اخراجی ذوب آهن لقب گرفت.

*اتفاق جنجالی این مسابقه در دقیقه ۴۵ اتفاق افتاد و مجتبی حق دوست پس از دریافت کارت زرد اول، آنطور که داور می گوید به دلیل توهین با کارت قرمز مستقیم اکبریان جریمه شد.

* یکی از اعضای کادر فنی ذوب آهن بار دیگر با کارت قرمز داور جریمه شد تا شمار اخراجی های این تیم به عدد سه برسد.

نساجی به قائمشهر می رود

رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی نسبت به شکست این تیم در برابر ذوب آهن واکنش نشان داد و گفت خودش در تعطیلات زمستانی مسئولیت نقل و انتقالات تیم را برعهده خواهد گرفت.

وی در پیامی که بعد از بازی منتشر کرده این چنین گفته است: می‌دانیم با وجود همه تلاش‌ها و فداکاری‌ها در ابتدای فصل مشکلاتی در جذب بازیکنان پیش آمد که امروز شاهد نتایج آن  هستیم. اما قرار نیست این داستان در نیم‌فصل تکرار شود. با تمام وجود و علاقه‌ای که به نساجی داریم، مسئولانه همه توان خود را به‌کار خواهیم گرفت تا در نیم‌فصل دوم تیمی قدرتمند راهی لیگ برتر کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم. این نوید را می‌دهم تا پایان پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل خودم مستقیماً مسئولیت باشگاه را به‌عهده خواهم گرفت‌.روزهای خوب را با هم، در کنار هم خواهیم ساخت و تیمی مقتدر تشکیل می‌دهیم.

در ادامه حرف های مالک باشگاه نساجی این چنین می خوانیم: و اما نکته دیگر اینکه زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مشکلات ما افزوده است. باید برای یکبار هم شده به این معضل مهم پایان دهیم.بار دیگر دست یاری به‌سوی مسئولان استان مازندران دراز خواهیم کرد تا در این مهم همراه ما باشند. باید با کاری جهادی در کوتاه‌ترین زمان کاری کرد تا وطنی مکانی آبرومند و استاندارد برای مسابقات شود و تیم متعلق به مازندران در پایگاه اصلی‌اش مستقر شود و تمرینات هم به استان منتقل شود.نساجی این هویت مازندران، تیم محبوب کل استان است. همراه باشید.

آنهایی که این بازیکنان را آوردند،‌جواب بدهند

سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: تیم را در نیم فصل درست می‌کنیم و بازیکنانی جذب می‌کنیم که بدانند کجا بازی می‌کنند.

ایزد سیف‌اله‌پور، سرپرست تیم نساجی بعد از شکست ۳ بر ۲ خانگی نساجی مقابل ذوب آهن عنوان کرد: من بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم، اما امیدوارم به بعضی‌ها بربخورد. به نظر می‌رسد بعضی‌ها نمی‌دانند در چه باشگاه بزرگی بازی می‌کنند و فکر می‌کنم اینجا یک تیم گمنام و دسته چندمی است. آن حس مبارزه در وجودشان نیست. به راحتی می‌بازیم و امروز هم به یک تیم بحران زاده ۱۰ نفره باختیم.

وی درباره اینکه چرا تیم خوب بسته نشده، افزود: آن هایی که این تیم را بستند، بیایند و پاسخ بدهند. این باشگاه خصوصی است، اما از نظر هزینه‌ای کم و کاستی برای جذب بازیکن نداشته. فکر می‌کنید مالک باشگاه دوست دارد تیم ببازد؟ قطعا اگر بازیکن درجه می‌آوردند هم قرارداد می‌بستیم.

سرپرست نساجی عنوان کرد: تیم را در نیم فصل درست می‌کنیم و بازیکن می‌گیریم. بازیکنانی جذب می‌کنیم که بدانند کجا بازی می‌کنند، اما از بعضی‌ها نمی‌گذرم.

سیف‌اله‌پور درباره اینکه جلالی گفته شاید برخی بازیکنان را قبل از نیم فصل کنار بگذارد، گفت: درود به شرف جلالی. دیدید که امروز او بازیکن زیر ۲۰ سال به زمین فرستاد و چقدر هم خوب بازی کرد. اجازه بدهید جلالی این تیم را درست می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =