کد خبر : 249780
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
-

تیشه گران: نیاز مبرم به بازسازی تنها سالن ورزشی‌ ناشنوایان داریم

تیشه گران: نیاز مبرم به بازسازی تنها سالن ورزشی‌ ناشنوایان داریم

به گزارش قائم آنلاین، مهران تیشه‌گران در گفت‌وگو ، در خصوص قدمت زیاد سالن چند منظوره فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، اظهار داشت: سالن چند منظوره‌ این فدراسیون‌ سال ۱۳۵۷ افتتاح و هم اکنون خیلی فرسوده شده است. به خاطر امنیت و سلامت بچه‌ها ناچاریم کارهای بازسازی را انجام ‌دهیم. به منظور باز‌سازی کامل مجموعه‌ ورزشی فدراسیون‌مان بودجه عمرانی

به گزارش قائم آنلاین، مهران تیشه‌گران در گفت‌وگو ، در خصوص قدمت زیاد سالن چند منظوره فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، اظهار داشت: سالن چند منظوره‌ این فدراسیون‌ سال ۱۳۵۷ افتتاح و هم اکنون خیلی فرسوده شده است. به خاطر امنیت و سلامت بچه‌ها ناچاریم کارهای بازسازی را انجام ‌دهیم. به منظور باز‌سازی کامل مجموعه‌ ورزشی فدراسیون‌مان بودجه عمرانی ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومانی را نیاز داریم. این مبالغ در توان فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان نیست و فقط می‌توانیم در حد رنگ آمیزی اقداماتی را داشته باشیم. وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی و صاحب اصلی این تشکیلات باید کمک کند. قرار بر این بوده با مساعدت‌های وزیر ورزش و حسن کریمی رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نوسازی این مجموعه صورت گیرد.

وی افزود: مجموعه ورزشی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان خیلی گسترده و عظیم است که ۱۵ هزار متر زمین دارد.  استخر مجموعه ورزشی‌مان نوسازی‌اش خیلی حیاتی بود و بازسازی کامل شد چون سقفش در حال ریزش بود. برای بازسازی چمن مصنوعی‌مان هم در مناقصه قرار گرفته است و تا یک ماه دیگر درست می‌شود. امیدواریم با کمک‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، هر ساله ترمیم سالن‌های ورزشی، سالن آمفی‌تئاتر، خوابگاه صد نفره و رستوران را انجام بدهیم تا این اماکن سرپا بماند.

تیشه‌گران در پاسخ به این سوال که چند سال پیش به فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان قول داده بودند که سالیانه سه میلیارد برای بازسازی مجموعه‌های ورزشی این فدراسیون بدهند، آیا پولی به شما واریز شده است، عنوان کرد: خیر هیچ بودجه سالیانه‌ای به فدراسیون واریز نشده است. البته فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ردیف بودجه‌ای ندارد. سه سال پیش قرار بود توسط سازمان برنامه و بودجه سالیانه پولی را برای بازسازی بدهند. فقط در سال ۱۳۹۵ مبلغی حدود ۸۰۰ میلیون تومان به جهت بازسازی استخر واریز شده است. بحث واریز بودجه سه میلیارد تومانی حداقل در این دوره نبوده و شاید در دوره‌های قبل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هم اکنون مابقی کارهای بازسازی در مجموعه‌های فدراسیون ورزش ناشنوایان در حال انجام است. احتمالا این کارهای که صورت می‌گیرد باقی مانده قول‌های سه سال پیش است. امیدوارم این نوسازی‌ها انجام شود، چون واقعا‍ً دولت و به ویژه وزارت ورزش و جوانان سختی زیادی برای تامین بودجه دارند. اماکن زیاد ورزشی در کشور باید نگهداری شوند و برخی از ورزشگاهها هنوز نیمه تمام هستند.

تیشه‌گران در مورد حمایت از ورزش ناشنوایان نیز خاطرنشان کرد: ورزش‌ ناشنوایان در سراسر کشور جامعه بزرگی حدود ۹۰۰ هزار نفری دارد. تنها مکانی که این ورزشکاران ناشنوا دارند سالن چند منظوره فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان است. ان‌شاءالله وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به صورت ویژه  کارهای بازسازی را انجام بدهند. چون این ورزشکاران ناشنوا بچه‌های بسیار مظلوم و زحمت کشی در سراسر کشور هستند. در رشته‌های مختلف ورزشی، ناشنوایان همیشه رنگینک بالایی در سطح جهان و آسیا دارند و همین کافی است که افتخار کنیم به قهرمانان ناشنوایان که واقعا همیشه برای ممکلت از سال‌های دور افتخار آفرین بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 10 =