کد خبر : 249469
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۸:۲۵
-

رجبی:‌ داربی به نفع استقلال است

رجبی:‌ داربی به نفع استقلال است

به گزارش قائم آنلاین، رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو ، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ استقلال در این بازی توانست یک نمایش به اصطلاح اقتصادی داشته باشد. ارسلان خیلی هوشمندانه موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. این گل در حالی

به گزارش قائم آنلاین، رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو ، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ استقلال در این بازی توانست یک نمایش به اصطلاح اقتصادی داشته باشد. ارسلان خیلی هوشمندانه موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. این گل در حالی به ثمر رسید که مدافع از محوطه جریمه حضور داشتند و مطهری توانست گل اول را وارد دروازه حریف کند.

او ادامه داد: به نظر من سرعت بازی در طول زمین نسبت به بازی‌های پیش بیشتر بود و توپ سریع‌تر انتقال پیدا می‌کرد. در نیمه دوم آلومینیوم اراک جسورانه بازی کرد و می‌خواست بازی را به تساوی بکشاند. استقلال با این وجود موقعیت‌های بیشتری به دست آورد و موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. در گل دوم استقلال، دیاباته توپ را بالای نیمه زمین آلومینیوم نگه داشت و توپ را به قایدی رساند و در نهایت این مساله باعث شد، آبی‌ها گل دوم را هم به ثمر برسانند.

رجبی افزود: بعد از گل دوم، شاگردان رسول خطیبی انتحاری‌تر بازی کردند و سازمان دفاعی‌ این تیم از هم پاشید و فاصله‌ زیادی میان ساختار دفاعی آلومینیوم ایجاد شد و به خاطر همین مساله، چند موقعیت خوب برای استقلال پیش آمد. به نظر من استقلال در چهار زمان اصلی فوتبال یعنی خوب دفاع کردن و حمله کردن و خوب حمله کردن و بازگشت به دفاع هنوز مشکل دارد. یکی از خوش‌شانسی‌های استقلال، بازی با تیم‌های پایین جدول بوده است و تنها بازی‌ که استقلال مقابل تیم‌های رده بالا بازی کرد، مقابل فولاد رقم خورد که آن بازی را هم شکست خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به نظر من بازی‌های سخت استقلال در پیش است. باید آقای فکری و کادر فنی‌اش به دنبال برطرف کردن نکات منفی تیم باشند. استقلال همچنان در کارهای ترکیبی و تاکتیکی جای کار دارد و باید این را هم در نظر بگیریم که این پیروزی مقابل یک تیم تازه وارد از لیگ یک رقم خورده است. بازیکنان آلومینیوم سطح متوسطی دارند و باید این را مد نظر داشته باشیم. استقلال تیم پرمهره‌ای است و باید فاصله‌اش با چیزی که در این بازی نشان داد، خیلی بهتر باشد. با توجه به صحبت‌هایی که مطرح کردم، اگر استقلال مشکلات ذکر شده را برطرف نکند، در  ادامه راه به مشکل می‌خورد.

او درباره شرایط استقلال با توجه به در پیش بودن داربی پایتخت تاکید کرد: بازی داربی کاملا متفاوت است. باید در این بازی اعتماد به نفس کامل داشت و کم‌اشتباه ظاهر شد. همچنین باید تمرینات خوبی صورت بگیرد و شرایط روحی و روانی خوبی در تیم حاکم باشد. به نظر من این داربی به نفع استقلال است چون تماشاگران پرشور پرسپولیس در استادیوم نیستند. تماشاگران پرسپولیس از تماشاگران استقلال پرشورتر هستند و به نظر من پرسپولیس نسبت به استقلال به هوادارانش وابسته‌تر است و این می‌تواند به ضرر پرسپولیس باشد اما از نظر فنی دو تیم برابر هستند و باید دید مربیان برای این بازی چه تدبیری می‌اندیشند و چه نکاتی را مد نظر دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 6 =