کد خبر : 249388
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
-

رضایی: مردان والیبال نشسته در اردو بالاتر از انتظار ظاهر شدند

رضایی: مردان والیبال نشسته در اردو بالاتر از انتظار ظاهر شدند

به گزارش قائم آنلاین، هادی رضایی در گفت و گو ، اظهار کرد: اولین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان بعد از یکسال دوری از تمرینات از ۹ دی در کیش آغاز شده و تا  بیستم ادامه خواهد داشت. وی گفت: پروتکل های بهداشتی در کیش به گونه ای رعایت شده که جای هیچ

به گزارش قائم آنلاین، هادی رضایی در گفت و گو ، اظهار کرد: اولین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان بعد از یکسال دوری از تمرینات از ۹ دی در کیش آغاز شده و تا  بیستم ادامه خواهد داشت.

وی گفت: پروتکل های بهداشتی در کیش به گونه ای رعایت شده که جای هیچ گونه نگرانی برای بازیکنان وجود ندارد و شرایط از هر نظر راضی کننده است.

رضایی تصریح کرد: با توجه به دوری یکساله بازیکنان از تمرینات تصور می کردیم در اولین اردوی تمرینی شاهد افت بدنی و تکنیکی ملی پوشان والیبال نشسته باشیم، اما شرایط بازیکنان فراتر از انتظار بود و مشکل خاصی نداشتند.

رضایی با اشاره به برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته مردان و تاثیر آن در آماده سازی بازیکنان برای حضور در اردو، اظهار کرد: برگزاری لیگ قبل از برگزاری اردو در روند آماده سازی بازیکنان تاثیر بسزایی داشت و سبب شد تا ملی پوشان در جریان برگزاری لیگ آمادگی نسبی خود را پیدا کنند. در حقیقت چراغ والیبال نشسته بعد از یکسال با شروع لیگ و اردو دوباره روشن شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان همچنین درباره زمانبندی تمرینات در کیش گفت: برای جبران تمرینات عقب افتاده طی یکسال گذشته صبح و بعدازظهر به صورت فشرده کار بدنسازی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی داریم تا دوباره بازیکنان را کم کم به اوج آمادگی برسانیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا اردوی تیم ملی ادامه خواهد داشت یا خیر؟ افزود: چون برگزاری اردو در اولویت قرار دارد، پس از پایان اولین اردو، بلافاصله دومین اردو از بهمن ماه در جزیره کیش آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =