کد خبر : 247426
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
-

لوموند نوشت: توطئه امارات و رژیم صهیونیستی برای از بین بردن آنروا

لوموند نوشت: توطئه امارات و رژیم صهیونیستی برای از بین بردن آنروا

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه لوموند فرانسه فاش کرد که امارات با هماهنگی با رژیم صهیونیستی در صدد اجرای طرحی برای نابود کردن آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی (آنروا) است. طبق نوشته این روزنامه، “همکاری قابل توجه” روز افزون میان امارات و رژیم صهیونیستی ابوظبی را به کمک کردن به این رژیم برای خلاص

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه لوموند فرانسه فاش کرد که امارات با هماهنگی با رژیم صهیونیستی در صدد اجرای طرحی برای نابود کردن آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی (آنروا) است.

طبق نوشته این روزنامه، “همکاری قابل توجه” روز افزون میان امارات و رژیم صهیونیستی ابوظبی را به کمک کردن به این رژیم برای خلاص شدن از دست آنروا سوق می‌دهد.

لوموند همچنین نوشت که رژیم صهیونیستی مدت‌هاست که درصدد نابود کردن آنروا است و این اقدام در چارچوب از بین بردن حق بازگشت میلیون‌ها آواره فلسطینی به سرزمسنشان انجام می‌شود.

آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی توسط سازمان ملل در دسامبر ۱۹۴۹ ایجاد شد، یک مؤسسه امداد رسانی و تأمین تسهیلات و کمک‌های انسانی برای حمایت بیش از پنج میلیون پناهنده و آواره ثبت شده فلسطینی است. آوارگانی که طی جنگ ۱۹۴۸ فلسطین و همچنین جنگ شش روزه ۱۹۶۷ همراه با فرزندان خود یا از خانه مادری خود اخراج شدند یا فرار کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + چهار =