کد خبر : 246714
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
-

ربیعی: نویدکیا اول به نیمکت خودش توصیه کند

ربیعی: نویدکیا اول به نیمکت خودش توصیه کند

به گزارش قائم آنلاین، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: به تیم سپاهان خسته نباشید و تبریک می‌گویم. از این باخت بسیار ناراحتم چون به هیچ عنوان حق تیم ما نبود. از مجموعه تیمم جانانه تشکر می‌کنم که تاکتیک‌های مدنظرمان را به‌طور صحیح

به گزارش قائم آنلاین، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: به تیم سپاهان خسته نباشید و تبریک می‌گویم. از این باخت بسیار ناراحتم چون به هیچ عنوان حق تیم ما نبود. از مجموعه تیمم جانانه تشکر می‌کنم که تاکتیک‌های مدنظرمان را به‌طور صحیح اجرا کرد. ما بسیار درست بازی کردیم. نتیجه این بازی به جای اینکه در زمین رقم بخورد روی تصمیمات رقم خورد. صحیح و غلطش را هم کاری ندارم. سوال من این است در آن صحنه که داور نزدیک بود چطور کمک داور اول تحت تاثیر اعتراض‌ها یک گل سالم از نظر ما را برگرداند؟ از همان‌جا شیرازه بازی ما بهم ریخت. من خواهش می‌کنم همه بازی را تا قبل از این صحنه یک بار دیگر ببینند. ببینند مس چطور بود و سپاهان بزرگ چطور بود.

او ادامه داد: شنیده‌ام آقای نویدکیا گفته است ما که از قوانین اطلاع نداریم نباید زیاد اعتراض کنیم. من این حرف را قبول دارم ولی فکر می‌کنم نیمکت ایشان به کمک داور اعتراض کرد و باعث شد تصمیم داور عوض شود. فکر می‌کنم باید این توصیه را به نیمکت خودشان بکند. من خیلی برای آقای نویدکیا و مجموعه سپاهان احترام قائلم. ما رفتیم به داور بگوییم تحت تاثیر قرار نگیرد که از طرف سرپرست حریف حرفی به ما زده شد. مس نشان داد شبیه تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده نیست. خوب هم بازی کردیم و گل تاکتیکی هم زدیم. می‌دانستیم سپاهان چگونه بازی می‌کند و تا آنجایی که توانستیم منافذ را بستیم. دو غفلت داشتیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم مخصوصا در اداره بازی. روی یک اشتباه به بازیکن سپاهان پاس دادیم و آن‌ها هم از این غفلت استفاده کردند. این پیروزی را به تیم سپاهان تبریک می‌گویم اما تبریک ویژه را به تیم خودم می‌گویم که نه تنها عقب‌نشینی نکرد بلکه فوتبال بازی کرد و در خیلی از جاها توانستیم مالک بازی باشیم و موقعیت ایجاد کنیم.

ربیعی اضافه کرد: هر وقت بازیکنان سپاهان توپ می‌گرفتند ما با دو بازیکن پرس دو جهته می‌کردیم. خیلی خوب این کار را انجام دادیم. از بازیکنانم به خاطر اجرای این تاکتیک‌ها تشکر می‌کنم. به بازیکنانم می‌گویم که حقشان شکست نبود. امیدوارم این شکست پلی باشد برای بازی‌های بعدی. رفسنجان فعلا مظلوم است. امیدوارم که این تیم از این مظلومیت دربیاید. ما با تیمی بازی داشتیم که نزدیک ۱۰ روز استراحت داشت و ما با چهار روز استراحت به بازی آمدیم. هر چقدر خواستیم که فقط یک روز بازی به تعویق بیفتد این اتفاق رخ نداد. امروز در لیگ فقط یک بازی بود آن هم بازی ما. باز هم تمکین می‌کنیم. من الان فیلم را دیدم. دست نه باز بود و نه حرکت داشت.

سرمربی مس درباره داوری مسابقه هم توضیح داد: بعد از اتفاقات داوری، بازیکنانم از لحاظ روانی خیلی لطمه خوردند. ما بین دو نیمه خیلی خوب بازیکنان را از نظر روانی متمرکز کردیم. تایید حرف من ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم است. کار سختی بود. این یک پرش برای مس محسوب می‌شود که بازیکنان تیمی مثل سپاهان برای کنترل بازی در ۱۰ دقیقه آخر روی زمین افتادند. ما روی ضد حمله شرایط خوبی داشتیم ولی توپ را بیرون زدیم و همان لحظه بازیکن سپاهان از روی زمین بلند شد. من این تیم را در لیگ برتر حفظ خواهم کرد. تلاشمان را می‌کنیم و هر چقدر رتبه ما بالاتر باشد خدا را شکر می‌کنیم. تیم من تیمی است که برای موفقیت تلاش می‌کند و این معلوم است. به یک سری چیزها قانع نیست و این هم معلوم است. باید در ابعاد دیگر هم قوی‌تر باشیم. من می‌گویم این اتفاق امروز اگر برعکس رخ داده بود آیا داور رای را علیه سپاهان برمی‌گرداند؟ نمی‌دانم، شاید برمی‌گرداند. من یک سوال کردم و افکار عمومی می‌توانند در ذهن‌شان پاسخ بدهند. در این دو سالی که در این تیم هستم بازی به بازی بهتر شده‌ایم. بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند. سپاهان از نظر من جزو دو تیم پرمهره لیگ است. وقتی بتوانید بازیکن ملی‌پوش را دقیقه ۸۰ به بازی بیاورید پس از نظر مهره خیلی قوی هستید.

او ادامه داد: من نمی‌خواهم فقط درباره داوری صحبت کنم. ما عملکرد خوبی داشتیم ولی دو بار غفلت کردیم. در هر دو گل خودمان توپ را به سپاهان دادیم. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. موقعیت آنچنانی هم به سپاهان ندادیم. سپاهان تیمی است که فوتبال مالکانه انجام می‌دهد. در این بازی‌ هم شاید تعداد پاس‌هایشان از ما بیشتر می‌شد اما اجازه ندادیم از این پاس‌ها موقعیتی روی دروازه ما ایجاد شود. به همه بازیکنانم به خاطر رشادت و تمرکز و هوش فنی‌شان تبریک می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − نه =